PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نهار مراسم گارسیا مارکز در تعاونی چاپدارخانه داران !!!

مسعود شصتچی- ضایعه ای که این روزها عموم مردم کشور را دچار غم و اندوهی جانسور کرده ... نه اون چیزی که فکر می کنید نیست، مرگ ناگهانی نویسنده معروف، شادروان جنت مکان خلد آشیان «گابریل گارسیا مارکز» در سن 87 سالگی است.

مسعود شصتچی- ضایعه ای که این روزها عموم مردم کشور را دچار غم و اندوهی جانسور کرده ... نه اون چیزی که فکر می کنید نیست، مرگ ناگهانی نویسنده معروف، شادروان جنت مکان خلد آشیان «گابریل گارسیا مارکز» در سن 87 سالگی است.

 

عزاداری جمع کثیری از هموطنان عزیز در فضای مجازی مشت محکمی بود بر دهان کسانی که می آیند و آمار می دهند که سرانه مطالعه ایرانی ها در شبانه روز 2 دقیقه است و تیراژ کتاب چند صدتا .

 

 درست چند دقیقه پس از درگذشت مرحوم مارکز، دسته‌های عزاداری در گوشه‌وکنار فیس‌بوک ایرانی به راه افتاده است. برخی اعتقاد دارند او نرفته است و به‌زودی برمی‌گردد!

 

تا اینجای ماجرا تقریبا همه عقیده ای یکسان دارند، اما سوالی که از زمان فوت آن مرحوم ذهن بسیاری از علاقمندان به ادبیات به خصوص سبک رئالیسم جادویی را به خود مشغول کرده این است که «ناهار کجا میدن؟»

 

 عده ای شایعه گونه و مشکوک می گفتند :شما تشریف می برید شهر بوگوتای کلمبیا، خیابان سیمون بولیوار، رستوران «گونزالس و پسران بجز آراگونس» و می گویید ما از ایران می آییم، آنجا خودشان از شما پذیرایی می کنند.

 

اما این فریبی بیش نبود، چراکه تعاونی فعال و پویای چاپدارخانه داران بغلستان مگر می گذارد کسی دست تو جیبش کند، طفلکی های خوش قلب چند وقت است شدیدا دست به احسان و نیکوکاری زده و یک شب آش می دهند و یک شب طعام گوشت کباب و اکبر جوجه اعلا، یه وقت فکر نکنید از سهام شما و اعضا اصن، بندگان فرهیخته خدا گردش مالی اندک با سود ناچیزی داشتند و الان هم فقط و فقط برای ایثار و از خود گذشتگی حاتم طائی شده اند و به رای گیری واین مسایل بی ارتباط است، کاملا...

 

البته برای این ضیاقت نهارمدیرعامل خوش تیپ و فکور و جنتلمن این تعاونی هوشمندانه به تحقیق و تفحس خانواده مارکز پرداخت تا مانند دکتر احمدی نژاد و مادر چاوز برایش داستان نبافند و وقتی فهمید مادر مارکز هم مرحومه مغفوره ای بیش نیستند از تمام اهالی فرهنگ وادب دعوت کرد بعد از خاکسپاری تشریف بیاورند تعاونی تا نهار در خدمشان باشد و احتمالا بعد از نهار هم سخنرانی و شکرپراکنی که:همه بدن وما(خوش کلام،موقشنگ، اکبربیکار، مودونومونموگوم و بخصوص و تاکید فراوان مظهراعتماد)خیلی خوبیم اصن ما دیگه آخرشیم، ببنید الان بهتون نهار دادیم تازه چند شبه که شام هم دادیم چندروز پیش جای شما خالی عصرونه آش دادیم با قلیون نعناپرتقال ، ببینید فرت و فورت تو رادیو داستان عصرچارشنبه میگیم،پس هر کی به ما رای نده چیه؟ بلند بگید...

 

خلاصه مدیونید اگر فکر کنید که این دوستان دل به دنیا بستند و بخاطر پورسانت نا قابل فروش حاصله و یا دریافت اودلار و ارز و سوبسید دولتی به این تعاونی دل بستند، باز مدیونترید اگر فکر کنید که کلمه تعاون به معنای واقعی بین دوستان و اقوامشان رعایت نمی شود ، پس با زبان خوش به اونها رای بدید و سهامتان را تا می توانید افزایش دهید تا از مزایای فراوان و باورنکردنی چون : شادابی پوست و مو، رفع چین و چروک صورت وخلاصی از ده هادرد مزمن و غیر مزمن و کاملا سر و بی حس شوید،البته شاید اولش کمی درد داشته باشه، اما طاقت بیارید، احتمالا حال میده، این را ما نمی گوییم و تجربه هم نداریم، بلکه از چهارصدو اندی عضو بپرسید که صدایی ازشون درنمیاد و برداشت ما را اینگونه کردند و دل بکار دادن و خاک بازی نمی کنن تا نتیجتا سود سرشاری نصیب سهامشون بشود، اما کی و کجاش اصن معلوم نیست...

پس بفرمایید نهار

آدرس:بغلستان، تعاونی چاپدارخانه داران. همراه با سخنرانی و شکرپراکنی مظهر اعتماد تاریخ بشریت

تذکر: لطفا برگه های رای و وکالت نامه ها همراهتون باشه اونها خودشون براتون پر می کنند فقط ریلکس باشید و خودتونو شل کنید بقیه اش با اونا

 

نوشته شده در تاریخ ۳۰ / ۰۱ / ۱۳۹۳ در ساعت : ۲۴ : ۰۲
تعداد بازدیدها:51

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه