PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

دانشمندان صنعت چاپ ایران به موفقیتی عجیب دست یافتند!!!

طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی دفتر امور چاپ و ستاد برگزرای جشنواره صنعت چاپ کشور امسال مسابقات بزرگ و پهناور علمی به این جشنواره سراسری اضافه شد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی دفتر امور چاپ و ستاد برگزرای جشنواره صنعت چاپ کشور امسال مسابقات بزرگ و پهناور علمی به این جشنواره سراسری اضافه شد.

 

در این برنامه ریزی مدون ابتدا آثار ارسال شده، سپس داوران انتخاب می شوند. بعد از انتخاباب داوران مبنای قضاوت  از سوی داوران اعلام و بعد نفرات برتر در همین آذر ماه یا دی ماه و یا دهه فجر و یا عید نوروز سال آینده معرفی خواهند شد.

 

با توجه به این برنامه ریزی مدون و مدرن برنامه ریزان بزرگ مسابقات علمی صنعت چاپ ایران، لیگ فوتبال آلمان (بوندسلیگا) به ضعفهای مفرط خود در برنامه ریزی واجرا پی برد و در خواست کرد که دوستان یک پرواز هم به اونجا داشته باشند و این بندگان خدارا از ظلمت  و گمراهی و ضعف مدیریت و برنامه ریزی برهانند.

 

همچنین دانشمندان ناسا با مطالعه پیرامونی برنامه ریزی مسابقات علمی صنعت چاپ به وجود موجودات فضایی به ضرس قاطع پی بردند و از برنامه ریزان عزیز خواستند تا ساخت، تجهیز و سفر فضاپیمای نسل جدید سازمان فضایی ناسا را برای سال 2020 به عهده بگیرند.

 

از سوی دیگر پروفسور مجید سمیعی جراح صاحب نام مغز و اعصاب بدلیل پیچیدگی های بسیار بسیار زیاد احتمالی ذهن و مغز این برنامه ریزان اعلام نمود در صورت نیاز به پزشک روی وی اصن حساب نکنند و از سمت خود استعفا داد و رفت پی یه لقمه نون بی درد سر.

 

فردریش اینشتن نوه ی دختری آلبرت اینشتن دانشمند بزرگ آلمانی نیز در این رابطه به خبرنگار ما گفت : با توجه به پیچیدگی این برنامه ریزی  باید گفت که پدر بزرگم مرحوم مغفور آلبرت اینشتن پیش این اساتید سوسک شد و مطمئنا علم برنامه ریزی دنیا از امروز وارد مرحله جدیدی شده است.

 

با توجه به برنامه ریزی ها انجام شده تیم فوق هوشمند تحقیق و توسعه راهبردی، داوران این مسابقات بزودی زود و تنها در 15 روز آینده انتخاب می شوند و بعد از وضع قوانین و معیار های داوری مسابقات، نفرات نهایی در زمان خاص خودش معرفی خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ ۰۶ / ۰۸ / ۱۳۹۳ در ساعت : ۰۷ : ۱۶
تعداد بازدیدها:115

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه