PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

چند راهکار پیشنهادی برای امنیت بیشتر در جلسات هیات مدیره

مسعود شصتچی؛ دامنه نا آرامی های خاورمیانه متاسفانه به هیات مدیره ها نیز کشیده شده و هر روز انتظار اتفاق جدیدی از برخی جلسات هیات مدیره می رود.

مسعود شصتچی؛ دامنه نا آرامی های خاورمیانه متاسفانه به هیات مدیره ها نیز کشیده شده و هر روز انتظار اتفاق جدیدی از برخی جلسات هیات مدیره می رود.

 

با توجه به پرتاب بشقاب و چاقو در این جلسات و میانگین سن 888 سال اعضای هیات مدیره چند پیشنهاد ایمنی و پیشگیرانه برای جلسات مطرح است، پیشاپیش امیدوارم این پیشنهادات با سایراصناف تداخل صنفی ایجاد نکند و مزاحم وقت بازرسان محترم نشود.

 

میوه و اشیاء پلاستیکی

 

در این سیستم کلیه ابزار و ادوات پذیرایی جلسه هیات مدیره از پلاستیک تهیه می شود، بطور مثال سیب پلاستیکی،بشقاب پلاستیکی، چاقوی پلاستیکی و... از مزایای این طرح می توان به بی خطر بودن اشیا در صورت پرتاب بسوی همدیگر اشاره کرد، از دیگر مزایای این طرح کاهش هزینه پذیرایی و آزاد تر شدن وقت جیمی خان برای گرفتن وکالت خواهد بود.

 

سپر دفاعی

 

با توجه به نام این سیستم می توان به محتوای آن پی برد. در این سیستم اعضای هیات مدیره در بدو ورود به جلسه هیات مدیره به یک سپر آهنی مجهز خواهند شد و در صورت پرتاب می توانند از آن به عنوان سیستم سپر دفاعی بهره جویند.

 

سنگرسازی

 

در روش سنگرسازی هر کدام از اعضای هیات مدیره باید با استفاده از کیسه ها پر از شن در موضع واقع شده سنگر احداث نمایند. سیستم سنگرسازی یکی از امن ترین سیستم های دفاعی محسوب می شود و اعضای هیات مدیره علاوه بر گفتن نظرات و انتقادات خود می توانند در فضای امن سنگر به ادامه مخالفت خود بپردازند.

 

از دیگر مزایای این سیستم می توان به قایم باشک بازی کارمندان اتحادیه در سایر روزهای هفته جهت ایجاد شادی و نشاط در اتحادیه اشاره کرد.

 

پناهگاه

 

این روش از سایر سیستم های مطرح شده کم هزینه تر است، در این سیستم عضو هیات مدیره که قصد انتقاد یا مخالفت با نظر مطروحه دارد ابتدا در پناه میز یا صندلی قرار گرفته و سپس به آرامی با موضوع مخالفت می کند.

 

کم هزینه بودن این طرح در مقابل احتمال شکستگی بشقاب میوه خوری و اصابت ترکش های احتمالی به سایر اعضا همواره مطرح است.

 

و پیشنهاد مخصوص شصتچی

 

بهترین راهکار ر می توان ترکیب  سیستم استفاده از میوه و اشیاء پلاستیکی با یکی از روش های دفاعی برگزید، این روش علاوه بر کاهش چشمگیر تلفات، زمان قابل توجهی را در اختیار جیمی خان جهت دریافت و جمع آوری وکالت قرار خواهد داد.


*نظر:     
 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه