PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

مطالبه ایی صنفی: سود نمایشگاه چاپ را به اعضای اتحادیه ها بازگردانید

ابوالفضل ایمنی 14 بهمن 1399 328 کلیک ها

یک ماه و یک روز پیش بیست و هفتمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران در اوج کرونا برگزار شد، نمایشگاهی که صاحبان مجوز آن(سه اتحادیه صنفی چاپ) پس از چهار سال و چهار دوره برگزاری هنوز از عملکرد مالی اداری آن بی اطلاع هستند!

بی خبری اتحادیه ها از بیلان مالی نمایشگاه /برندینگ صنفی تنها دستاورد نمایشگاه چاپ تهران است

ابوالفضل ایمنی 21 دی 1399 316 کلیک ها

نمایشگاه چاپ تهران سال‌ها است بهانه‌ای برای دید و بازدید‌های صنفی بین همکاران شده است. شاید تنها دستاوردی که این نمایشگاه می‌تواند برای غرفه‌دار به عنوان سرمایه‌گذار به همراه داشته باشد برندینگ یا برندسازی صنفی باشد که فقط تعداد کمی که از قبل و طی سالیان گذشته در نمایشگاه حضور داشته‌اند با برنامه مشخص و حضور مستمر در این راستا موفق عمل کردند.

نمایشگاه فسپا آمستردام به تاخیر افتاد

ابوالفضل ایمنی 19 آذر 1399 484 کلیک ها

نمایشگاه اروپایی فسپا که قرار بود در تاریخ ماه 9-12 مارس 2021 (19الی22اسفند99) در شهر آمستردام ، هلند بر پا شود هفت ماه به تاخیر افتاد.

نمایشگاه فسپا 2021 آمستردام ثبت نام می کند

ابوالفضل ایمنی 25 آبان 1399 392 کلیک ها

نمایشگاه اروپایی فسپا که در تاریخ ماه 9-12 مارس 2021 (19الی22اسفند99) در شهر آمستردام ، هلند بر پا خواهد شد در حال جذب صفوف رو به رشد برای غرفه گذاری است.

نگاهی به پیش نمایشگاه مجازی دروپا 2021

ابوالفضل ایمنی 21 آبان 1399 502 کلیک ها

برگزارکنندگان دروپا ۲۰۲۱ در ۲۷ اکتبر اولین بخش از پیش نمایشگاه مجازی دروپا ۲۰۲۱ ( Drupa preview) را برای دست اندرکاران صنعت چاپ در جهان به صورت آنلاین به نمایش گذاشتند.

اعلام دستورالعمل ‏های بازگشایی دروپا

ابوالفضل ایمنی 19 خرداد 1399 358 کلیک ها

سابین گلدرمان مدیر دروپا در مورد برخی از اقداماتی که این شرکت برای بازگشایی نمایشگاه در دوران ویروس کرونا عرضه خواهد کرد؛ اطلاعاتی را اعلام کرد.

دروپا و اینترپک 2020 به تعویق افتاد

ابوالفضل ایمنی 23 اسفند 1398 534 کلیک ها

 بر اساس اعلام سایت رسمی نمایشگاه دورپا و اینترپک با توجه به شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه به تاخیر یک ساله برگزار خواهد شد.

نمایشگاه چاپ تهران درحد بنگاه بازاریابی داخلی تنزل پیدا کرده است

ابوالفضل ایمنی 16 آذر 1398 431 کلیک ها

نقدهای بیشماری بر نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران وجود دارد، برگزاری نشست خبری پیش از نمایشگاه در سکوت با خبرنگاران موافق با غیر تخصصی، نحوه  و مدل جانمایی غرفه ها ، نحوه اطلاع رسانی محیطی نمایشگاه و... تنها بخشی از انها است که باید توسط برگزار کننده برای تنویر اهالی و اذهان عمومی پاسخ داده شود. در این راستا سعید کلاری یادداشت برای خبر گزار ابنا نوشته که قابل توجه و اعتناست.مدیریت سنتی و دوری از مدیریت مبتنی بر علم روز و نداشتن هدف برای حضور در سطح بین‌المللی و ساخت برند جهانی باعث شده نمایشگاه چاپ تهران در حد یک بنگاه بازاریابی داخلی تنزل پیدا کند.