PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

دومین جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران

دومین جلسه ستاد بیست‌ و دومین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته 27 مهرماه در دفتر شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران برگزار شد.


 
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در این جلسه آقایان اسماعیلی معاون  اداره ارشاد استان تهران، ایرج استاد علینقی رییس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، اسماعیلی نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلیل غفاری رییس اتحادیه صحافان و رییس هیات مدیره شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی، احمد ابوالحسنی رییس اتحادیه لیتوگراف و مدیرعامل شرکت صنوف تولیدی، بابک عابدین رییس اتحادیه صادرکنندگان، علیقلی حسنی اعظمی رییس انجمن کارتون و مقوا، رضا انصاری، عضو هیات مدیره اتحادیه لیتوگرافان و  ابوالفضل ایمنی مدیر روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ حضور داشتند.


 در دومین  جلسه گزارشی از پیش‌ثبت‌نام‌ها برای شرکت در بیست‌ودومین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته ارایه شد، در این نمایشگاه، فضایی بالغ بر 21 هزار متر مربع در اختیار قرار گرفته است و این در حالی است که تاکنون برای 30 هزار متر مربع پیش ثبت‌نام صورت گرفته،  بنابراین، باید مدیریت فضا بیش از پیش اجرا شود تا از حضور همه شرکت‌کنندگان مهیا گردد.


 رییس هیات مدیره شرکت صنوف تولیدی در این گزارش گفت : تاکنون افزون بر 600 شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و جانمایی غرفه‌ها از هفته آینده آغاز می‌شود، ثبت‌نام‌ برای شرکت در این نمایشگاه نیز تا زمانی که فرایند جانمایی غرفه‌ها تمام نشده باشد، ادامه خواهد داشت.


 از دیگر مباحث مطرح شده در دومین جلسه ستاد بیست‌ودومین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته می‌توان به نحوه برپایی سمینارها و کلاس‌های آموزشی در این نمایشگاه اشاره کرد. در این دوره از برگزرای تدارک گسترده ای برای برپایی کلاس های آموزشی و ورک شاپ دیده شده است.


تجهیز و به روز رسانی سایت نمایشگاه به دوزبان فارسی و انگلیسی ، ثبت نام آنلاین، ارایه نقشه دیجیتالی از دیگر مباحث مطروحه بود، همچنین درباره شیوه پوشش خبری و مکان استقرار خبرنگاران بحث و تبادل نظر شد.


شرکت صنوف تولیدی با بهره مندی از مدیران آشنا به چاپ می کوشد در این دوره از همه پتانسیل اصناف و تشکل‌های دولتی و غیردولتی بهره مند شود تا نمایشگاهی پُرشکوه‌تر و جامع‌تر نسبت به سال گذشته برپا سازد.
نمایش تکنولوژی روز در عرصه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته و همچنین روشنگری چشم‌انداز صنعت چاپ برای اصناف از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه محسوب می‌شوند.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی