PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

سومین جلسه ستاد برگزرای نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران برگزار شد

صبح دوشنبه سومین جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران با حضور روسای چهار اتحادیه و نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهندس اعظمی مدیر انجمن کارتن برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در این نسشت احمد ابوالحسنی مدیرعامل شرکت نمایشگاه صنوف تولید گزارشی از فعالیت های صورت گرفته به ستاد ارایه کرد و از پیگیری این شرکت برای افزایش فضای نمایشگاهی با توجه به درخواست انبوه اهالی این صنعت خبر داد.

رییس فعال اتحادیه لیتوگراف تهران گفت: در این دوره از نمایشگاه در پی رابزنی های صورت گرفته شرکت ایران روتاتیو نماینده برندهای صاحب نام صنعت چاپ بصورت بسیار گسترده ای حضور خواهد یافت.

ابوالحسنی افزود: در راستای سهولت و بهینه سازی این حضور، سالن مربوطه 15 روز قبل از برگزاری جهت تجهیز و نصب ماشین آلات در اختیار این شرکت قرار خواهد گرفت و این امر با توجه به برگزاری نمایشگاه الکامپ با فعالیت و پیگیری شرکت صنوف صورت گرفته است.

وی با اشاره به روش های نوین و متداول در نمایشگاه های معتبر جهان جهت معرفی محصولات گفت: این دوره از نمایشگاه برابر استاندارهای نمایشگاهی کنفرانسهای مرتبط و شو تخصصی ماشین آلات برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت صنوف تولیدی مجرب برگزار ینمایشگاه تهران با اشاره به حجم گسترده ماشین آلات چاپ پیشرفته در این دوره از نمایشگاه گفت:در این دوره ایران روتاتیو از پیش از چاپ تا امور تکمیلی ماشین آلات پیشرفته ای ارایه خواهد کرد که این اتفاق مطئنا کمک شایان به صنعت چاپ و صنعت نمایشگاهی خواهد کرد.

در ادامه این نشست بخش روابط انتخاب از سوی ستاد انتخاب شد و رویکرد متفاوت برای این بخش در دستور کار قرار گرفت، همچنین با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته نمایشگاه چاپ و بسته بندی از این دوره بصورت مستمر در طول سال فعالیت خبری و اطلاع رسانی خود را در قالب خبرنامه های الکترونیکی ادامه خواهد داد.

برپایی نمایشگاه دایمی به دوزبان در فضای مجازی، بهینه سازی سایت نمایشگاه، ارایه نقشه دیجیتال آنلاین، استقرار تیم های خبری صوتی وتصویری ، برگزاری همایش ها و کلاس های تخصصی در بخش های مختلف صنعت چاپ و بسته بندی از دیگر مواردی بود که جلیل غفاری رهبر رییس هیات مدیره شرکت صنوف در این نشست اعلام کرد.

نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استان نیز با استقبال از برنامه ریزی جامع صورت گرفته با اشاره به تجریه برگزرای نمایشگاه کتاب تهران هماهنگی اجرا برنامه در زمان مناسب را یادآور شدند.

در این نشست بابک عابدین رییس اتحادیه صادر کنندگان نیز الگوهای برگزاری نمایشگاههای معتبری چون دروپا، آیپکس و لیبل اکسپو را بررسی و شرح داد.

در ادامه ابوالفضل ایمنی مدیر رسانه ای نمایشگاه برنامه جامع در حضوزه خبری و ساماندهی هرچه بهتر خبرنگاران را به ستاد ارایه کرد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران از 2 تا 5 دی ماه بسیار متفاوت تر از همیشه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی