PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

حاشیه سازی برای نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران ممنوع

متاسفانه چندی است که یک گروه خاص با تشکیل اتاق فکر بصورت برنامه ریزی شده ای قصد حاشیه سازی و نهایتا ترور نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران را در خیال خام خود می پرورانند.

طی بیست و دو دوره برگزاری این نمایشگاه هیچگاه موضوع مالیات و مسائل و موضوعات دارایی مطرح نبوده و طبق روال این نمایشگاه برگزار می شد، حال این گروه سعی دارند موضوعات از این دست مطرح کنند تا ابهاماتی برای برگزار کنندگان و غرفه گذاران بوجود آید.

نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران هرچند کاستی هایی دارد و سعی در بهبود هرساله خود داشته، اما به عنوان برند بین المللی جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان مطرح است و نکته جالب اینکه اولین تیم تخصصی چاپ خارجی برای مذاکره با این برند به تهران آمد و روند این مذاکرات نیز ادامه دارد.

حال برخی به طمع مال و جاه سعی در تخریب و خدشه دار کردن افکار عمومی نسبت به این نمایشگاه دارند، افکاری که آن را باید خیانت ملی خواند، اهالی و دست اندر کاران صنعت چاپ و بسته بندی ایران با استقبال بی نظیر از بیست و دومین دوره از این نمایشگاه خبر از تغییرات مثبت کسب و کار در این بخش دادند.

نقد منصفانه و به دور از قرض ورزی کمک شایانی به برگزاری و مجریان این نمایشگاه خواهد کرد، اما مطرح کردن مسایلی که تنها باعث حاشیه و تشویش اذهان عمومی می شود خیانتی است نا بخشودنی که عده ی قلیلی در سر می پرورانند.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران مانند گذشته حامی و همپای این برند ایرانی اسلامی است و با کمک اهالی و دست اندرکاران این نمایشگاه مانند همیشه خط بطلانی بر این توطئه ها خواهد کشید.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی