PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

مدیر مهر پک: ما دریافت رسید ارزش افزوده را پیگیری نکردیم

حمله هدفمند به نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران باعث پیگیری خبر از سوی آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران شد، محسن رشیدی مدیر مهرپک به بخش اطلاع رسانی نمایشگاه گفت که دریافت رسید ارزش افزوده بعد از نمایشگاه از سوی ما پیگیری نشده است.

بی شک تخریب برند بین المللی نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران خیانت ملی است و عاملان آن خائنین به صنعت چاپ و بسته بندی کشور هستند.

با نگاهی به نمایشگاه های کشورهای همسایه چون امارات و ترکیه شاهد همکاری همه جانبه دست اندر کاران با برگزار کنندگان نمایشگاه هستیم تا رشد صادرات و ثروت ملی از این مسیر افزایش یابد، اما متاسفانه برخی در پی تخریب برندها بین المللی نمایشگاهی کشور هستند که سالهای سال برای آن زحمت کشیده شده است.

محسن رشیدی به مدیر بخش اطلاع رسانی نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران تاکید کرد که مطئنا با حضور مدیری چون جلیل غفاری رهبر روند نمایشگاه بهتر از قبل خواهد بود.

وارونه جلوه دادن اخبار آن هم در سمتی که نفع ملی یک جامعه در پیش است نشانگر شخصیت پنهانی است که آرمانهای یک جامعه را برای رسیدن به مقصودهدف قرار داده است، البته این روند چهره و افکار برخی را بیش از همیشه نمایان خواهد کرد.

به گفته بخش اطلاع رسانی نمایشگاه بیست و دوم تا کنون نزدیک به ششصد شرکت در پیش ثبت نام نمایشگاه نام نویسی کرده اند و امسال یکی از برزگترین و متفاوت ترین نمایشگاه های چاپ و بسته بندی کشور رقم خواهد خورد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی