PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

استقبال قابل توجه لیبل کاران از نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران

مدیرعامل شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی از استقبال قابل توجه چاپخانه های چاپ لیبل در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران خبر داد.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، احمد ابوالحسنی رییس اتحادیه لیتوگرافان با اشاره به استقبال قابل توجه چاپخانه داران لیبل از این نمایشگاه گفت: در این دوره از نمایشگاه با استقبال قابل توجه چاپخانه داران بخش لیبل مواجه شدیم.
وی با اشاره برنامه ریزی برای حضور هر چه پربازده تر شرکت کنندگان گفت: در این دوره سعی ستاد برگزاری بر آن است که سالنهای نمایشگاه برای غرفه گذاران بصورت همگن تدارک دیده شود که تا کنون نیز این روند ادامه داشته است.
رییس اتحادیه لیتوگراف گفت:با توجه به الویت اقتصادی دولت تدبیر و امید مبنی بر توسعه صادرات غیر نفتی کشور بنگاه های توانمند صنعت چاپ و بسته بندی که امکانات صادراتی دارند از مهمترین بخشهای هدف این نمایشگاه هستند که در این زمینه نیزهمکاری های لازم با اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ ایران برای حضور و معرفی توانمندی ها صورت پذیرفت.
ابوالحسنی با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر این برند بین المللی گفت: تمام سعی و تلاش تیم برگزارکننده نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران برپایی هرچه باشکوه تر این نمایشگاه در قد و قواره برند بین المللی نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است و امیدواریم همه اهالی و دست اندرکاران این صنعت در این مسیر مددکار و همیار ما باشند.
وی همچنین با اشاره به برگزاری نسشت ها و همایش های تخصصی در این دوره گفت: با چندین گروه تخصصی در بخش آموزش برای این دوره از نمایشگاه مذاکره شده است و امسال در چند محور مختلف منجمله بخش لیبل و لیبلینگ همایش برگزار خواهد شد.
احمد ابوالحسنی در پایان با اشاره به اتاق فکر ستاد برگزاری نمایشگاه گفت: در این دوره نیز مانند گذشته جلسات اتاق فکر ستاد برگزاری هر هفته در حل برپایی است و گزارش فعالیتها هر هفته مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین الات وابسته تهران 2 تا 5 دی ماه در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی