PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

رایزنی برای حضور موثر هیاتهای تجاری در نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران

رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران که به عنوان مشاور امور بین الملل بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران همکاری می کند از رایزنی های بخش بین المللی برای حضور هرچه موثرتر هیات های خارجی در این دوره خبر داد.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، عابدین با اشاره به اهمیت حضور این هیات ها در توسعه صادرات صنعت چاپ گفت: حضور افراد کار آمدو تخصصی در قالب هیات های تجاری در نمایشگاه بین المللی تهران یکی از مهمترین راه کار های توسعه همکار و ایجاد روابط اقتصادی با کشو رهای همسایه خواهد بود.

 مدیر امور بین المللی نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران افزود: در این دوره با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ستاد برگزاری نمایشگاه با همکاری اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران سعی در هدفمند سازی هرچه بیشتر روابط بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی کشور در راستای توسعه صادرات غیر نفتی در منطقه گردد.

رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران درپایان با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی برای توسعه صادرات غیر نفتی و تخصصی صنعت چاپ و بسته بندی گفت: نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران بزرگترین و مهمترین ویترین صنعت چاپ و بسته بندی کشور است که حضور شرکتها و هیات های تجاری خارجی نقش بسزایی در توسعه صادرات و ایجاد فضای سرمایه گذاری خارجی در کشور ایفا می کند. امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته این رویداد مهم صنعتی کشور هرچه با شکوه تر برگزار گردد.

 بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین الات وابسته تهران متفاوت تر از همیشه 2 تا 5 دی ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

                                                                                                                                                                                                                                   

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی