PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

برگزاری ششمین جلسه ستاد نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی

ششمین جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران برگزار شد.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در این نشست روسای اتحادیه لیتوگراف، صحاف و صادر کنندگان صنعت چاپ، معاون  ارشاد اسلامی استان و مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه ای نمایشگاه  و اتحادیه چاپخانه داران حضور داشتند.

احمد ابوالحسنی مدیرعامل شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران گزارشی از فعالیت ستاد اجرایی و روندکاری ستاد نمایشگاه ارایه کرد و خبر از حضور برندهای صاحب نام این صنعت در این دوره داد، همچنین جلیل غفاری رییس هیات مدیره از تقاضای 15 هزار متر مربع فضای بیشتر از امکان از سوی اهالی و دست اندر کراران صنعت چاپ و بسته بندی کشور خبر داد.

بابک عابدین مدیر بخش بین المللی نمایشگاه نیز از رایزنی گسترده برای حضور موثر هیات های تجاری در این و جلسه مشترک با مدیرکل ترویج تجارت خبرداد.

طالبی مسئول بخش روابط عمومی در این نشست خبر از بررسی ستاد روابط عمومی برای برپایی اختتامیه  در این دوره خبر داد، همچنین پوشش متفاوت شبکه های سیما جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های گسترده روابط عمومی این دوره از نمایشگاه است.

ابوالفضل ایمنی مدیر رسانه  ای نمایشگاه از فعالیت کانال رسمی نمایشگاه بیست و دوم به آدرس @iranpackprint و استقبال دست اندر کاران خبر داد.

حضور هدفمند هیات های تجاری خارجی ،ایجاد بستری مناسب برای حضور سرمایه گذاران خارجی، اهمیت اطلاع رسانی دقیق، هدفمند و متفاوت، جانمایی همگن و هدفمند این دوره از مابحث مورد بحث و تحلیل ششمین نشست ستاد برگزرای نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران بود.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین الات وابسته تهران 2 تا 5 دی ماه در محل دایمی نمایشگاه تهران برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی