PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

برپایی سالن ویژه ماشین‌آلات در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی

دبیر اجرایی بیست و سومین دوره نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی از تلاش برای برپایی سالن ویژه ماشین آلات چاپ در این دوره خبر داد و گفت:‌ سالن 20 و 22 به نمایش ماشین‌آلات خارجی و داخلی چاپ اختصاص خواهد یافت.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، جلیل غفاری رئیس هیئت مدیره شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران و مجری نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از ثبت‌نام 700 غرفه‌دار در این دوره نمایشگاه خبر داد و گفت:‌ تاکنون بالغ بر 18 هزار متر مربع از فضای نمایشگاهی پر شده است. سه هزار متر دیگر نیز باقی مانده است که طی روزهای آینده جانمایی خواهند شد.

وی با بیان این مطلب که آمار شرکت‌هایداخلی شرکت‌کننده و شرکت‌های خارجی هنوز آماده نیست،‌ گفت از این 18 هزار متر فضای اختصاص داده شده حدود 10 درصد یعنی 1800 متر مربع به شرکت‌های خارجی اختصاص پیدا کرده است.

وی از حضور شرکت‌هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان، ترکیه، چین و ... خبر داد و گفت:‌ در مجموع شرکت‌هایی از 13 کشور جهان در این دوره شرکت دارند که ترکیه و چین به صورت پاویون حضور خواهند داشت.

غفاری‌رهبر با اشاره به حضور شرکت‌های خارجی تولید‌کننده محصولات چاپی گفت:‌ در این دوره اغلب شرکت‌های تولیدی مواد اولیه از جمله مرکب‌سازی حضور دارند‌، هم‌چنین برخی شرکت‌های ماشین‌سازی نیز حضور دارند.

وی بزرگترین تغییر این دوره نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی را افزایش 30 درصدی متراژ دانست و گفت:‌ در این دوره درصدد هستیم تا سالن مخصوصی برای ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی داشته باشیم،‌ سالن‌های 20 و 22 به این منظور اختصاص پیدا خواهد کرد و قرار است ماشین‌آلاتی از کشورهای مختلف به نمایش گذاشته شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی