PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

رونق چاپ لیبل و بسته بندی های کوچک در نمایشگاه چاپ تهران

بیست ودومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران اواخر این هفته در حالی آغاز بکار می کند که حضور گسترده ای از اهالی و دست اندر کاران را تجربه خواهد کرد.


 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با توجه به مسایل و مذاکرات موفق آمیز تیم هسته ای جمهوری اسلامی ایران اهالی اقتصاد و صنایع کشور خود را برای حضور در بازار های جهانی مهیا می کنند.
این رویدادها سبب شده تا نگاه ویژه ای به نمایشگاه بین اللملی چاپ و بسته بندی تهران از سوی دست اندرکاران این صنعت شود و آوردگاهی برای بزرگان و صاحب نام ها.
اما تلاقی این پس از تجهیز بازار لیبل و بسته بندی های کوچک کشور از نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا سبب شده تا این بخش از صنعت چاپ و بسته بندی یکی از مستحکم ترین گامهای ارتقا یافته خود را بردارد.
روندی که با تدبیر اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران و حمایت اهالی شکل گرفت و جمهوری اسلامی ایران در چند سال گذشته به رشدی صد در صدی در این بخش رسیده، هرچند این بازار هنوز برای سرمایه گذار مهیا و پر بازده است.
با نگاهی به شرکت های حاضر در نمایشگاه بیست و دوم چاپ و بسته بندی تهران ظهور بروز چاپ لیبل بیش از همیشه احساس می شود.
حال در همین پایان هفته به تماشای تجلی از صنعت چاپ و بسته بندی کشور خواهیم نشست، 2 تا 5 دی ماه امسال بی شک یکی از متفاوت ترین نمایشگاه های تاریخ صنعت چاپ کشور رقم خواهد خورد.
گزارشهای کامل نمایشگاه را در آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران اولین خبرگزاری تخصصی صنعت چاپ و بسته بندی کشور دنبال کنید.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی