PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تغییر زمان برگزاری نمایشگاه چاپ یک ضرورت است

محمد کلاری، پیشکسوت صنعت چاپ کشور با اشاره به ضرورت تغییر زمان برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران، گفت: تغییر زمان برگزاری نمایشگاه به آذر ماه، زمینه را برای برگزاری یک نمایشگاه در بازه زمانی خوب و مناسب برای چاپخانه داران فراهم می کند و این موضوع ضرورتی بود که از سالها پیش احساس می شد.

به گزارش اژآنس خبری چاپ و بسته بندی ایران، محمد کلاری در گفتگو با ستاد خبری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران، عنوان کرد: آذر ماه به عنوان آخرین ماه پاییز، زمانی است که هوا نه گرم است و نه سرد و زمینه برای حضور پررنگ دست اندرکاران و فعالان صنعت چاپ کشور به خوبی فراهم خواهد شد.
وی که پیش از این چند دوره مسئولیت برگزاری نمایشگاه را به عهده داشته است، با اشاره به تجربه خود درباره برگزاری نمایشگاه در بهمن ماه، افزود: گاهی پیش می آمد شب برگزاری نمایشگاه برف می بارید، ما تا صبح همه جا را برف روبی میکردیم اما صبح دوباره برف میبارید و این موضوع گاهی در برگزاری نمایشگاه اختلال ایجاد می کرد.
کلاری با بیان اینکه نمایشگاه چاپ، پلی میان مصرف کننده و تولیدکننده است، گفت: در صنعت چاپ همواره افرادی وجود دارند که به دنبال ماشین آلات جدید، قطعات یدکی و کار هستند، در این میان نمایشگاه چاپ به عنوان یک مرجع بزرگ و قابل اطمینان می تواند زمینه این خرید و فروش ها را فراهم کند.
وی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه، برای غرفه دار سودآور است و برای او پرستیژ به وجود می آورد، همچنین برای شرکت کنندگان نیز منفعت دارد و این سود دوسره است و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود تا چرخ های صنعت چاپ به خوبی حرکت کنند.
کلاری با بیان اینکه، نمایشگاه چاپ روز به روز در حال رشد و توسعه است، عنوان کرد: در سالهای آغازین این نمایشگاه، در 4 سالن برگزار می شد و‌لی به مرور زمان رشد و توسعه پیدا کرد به گونه ای که اکنون در 14 سالن مجزا برگزار می شود و این رشد کمی و کیفی بوده است.
به گفته وی، البته مکان برگزاری نمایشگاه نیز مشکلاتی دارد که باید توسط مجری نمایشگاه برطرف شود و امیدواریم زمینه به گونه ای فراهم شود که سالن ها بر اساس نیاز امروز بازسازی شود و دسترسی به سالن های دیگر به صورت یکنواخت فراهم شود.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران تا 5 دی ماه از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایگاه های بین المللی تهران برپا است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی