PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

دسته بندی کالایی سالن ها موجب تسریع دسترسی مخاطبان می شود

رئیس هیات مدیره شرکت صنوف تولیدی، با اشاره به تعریف گروه ـ کالایی سالن های نمایشگاه امسال، گفت: دسته بندی کالایی سالن های نمایشگاه امسال نسبت به سالهای گذشته منظم تر شده، از سوی دیگر این موضوع موجب شده است که دسترسی مخاطبان به تولیدکنندگان بخش های مختلف تسریع شود.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، جلیل غفاری رهبر در گفتگو با ستاد خبری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران، با بیان این مطلب افزود: سالن ها امسال در پنج گروه اصلی و پنج گروه فرعی پیش بینی شده اند و به عنوان مثال تمام فعالان چاپ افست، لیبل چسب، ماشین سازان، کارتن سازان، سررسید سازان و ... هر یک در سالن مجزا جانمایی شده اند.
وی ادامه داد: جانمایی فعالان هر رسته در یک بخش، موجب می شود که علاوه بر افزایش توان رقابتی در میان تولیدکنندگان، زمینه استفاده از تجارب کاری و فعالیتی هر یک از گروه ها نیز تقویت شود.
غفاری رهبر با اشاره  به اطلاع رسانی سالن ها در سایت اطلاع رسانی چاپ و بسته بندی، عنوان کرد: زمینه ای فراهم شده است تا مخاطبان با حضور در سایت نمایشگاه، بتوانند با ورود بر هر سالن، نام سالن، فهرست شرکت کنندگان و غرفه داران را مشاهده کنند.
وی همچنین به افزایش 20 تا 25 درصدی شرکت کنندگان نمایشگاه امسال اشاره کرد و گفت: غرفه داران امسال در 14 سالن جانمایی شده اند و با وجود 22 هزار مترمربع، حدود هشت هزارمترمربع کمبود فضا داریم که امیدواریم در سالهای آینده بتوانیم به نیاز مخاطبان پاسخ دهیم.
به گفته وی، شرکت هایدلبرگ نیز در سالن های 20 و 22 مستقر شده اند و ماشین های به روز و مدرنی را به نمایشگاه آورده اند و این حضور با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان روبرو شده است.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران از 2 تا 5 دی ماه از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایگاه های بین المللی تهران برپا است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی