PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

حضور پررنگ خارجی ها از تفاوتهای چشمگیر نمایشگاه امسال

مدرس دانشگاه چاپ با اشاره به کارکردهای نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران، گفت: حضور پررنگ شرکت ها و نمایندگی های ماشین آلات کشورهای خارجی موجب تفاوت چشمگیر این نمایشگاه نسبت به دوره های قبل شده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،احمد فروزیده در گفتگو با ستاد خبری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران، عنوان کرد: نمایشگاه امسال خیلی بهتر از سالهای گذشته است زیرا علاوه بر گستردگی سالن ها شاهد حضور ماشین آلات از شرکت های مختلف هستیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر کشورهای خارجی نیز خیلی پررنگ تر و فعال تر از سالهای قبل در نمایشگاه حضور دارند که این موضوع نشانگر پیشرفت و توسعه نمایشگاه در بخش های مختلف است.

فروزیده با بیان اینکه کشورهای خارجی با سخاوت بسیار زیادی امسال در نمایشگاه حضور دارند، گفت: این موضوع باعث شده که نمایشگاه در این دوره بسیار متفاوت تر از سایر دوره ها باشد، از سویی حضور گسترده شرکت های خارجی از نشانه های موفقیت آمیز صنعت چاپ در دوران پساتحریم است.

وی که یکی از شرکنت کنندگان دوره های آموزشی سومین روز نمایشگاه چاپ است، با اشاره به این دوره ها، عنوان کرد: این دوره از کلاسها بسیار خوب و منظم برگزار میشود و استفاده از استادان شاخص از نکات قابل توجه این دوره است و استقبال خوبی که از این کلاسها انجام می شود نشانگر موفق بودن آن است.

به گفته فروزیده، یکی از مشکلات این دوره گستردگی مباحث آموزشی است به طوری که برخی مباحث که نیاز به پنج ساعت کلاس آموزشی دارند در یک ساعت بیان می شوند و این موضوع هم برای مدرس و هم برای دانش پذیر مشکل است.

وی همچنین درباره راهکارهای بهتر برگزار شدن این نمایشگاه گفت: در این میان پیشنهاد میکنم شرکت های خارجی با پیشنهاد مشخصی به نمایشگاه بیایند و برای محصولات خود یوزانس در نظر بگیرند تا خرید و فروش ماشین و کالا راحت تر صورت گیرد. به اعتقاد من، صنعت چاپ آینده روشنی در پیش رو دارد و حضور پررنگ شرکت های خارجی گواه این مدعا است.

فروزیده، یادآور شد: قطعا ایران پس از تحریم کارهای بسیار بزرگی در صنعت چاپ، خواهد داشت و رتبه خوبی کسب خواهد کرد، اما شرط اصلی این ماجرا داشتن برنامه و نظمی است که با هماهنگی و شناسایی شاخص های دولتی امکان پذیر است.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران تا 5 دی ماه از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایگاه های بین المللی تهران برپا است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی