PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تجلیل معاون وزیر صنعت از 4 غرفه برتر نمایشگاه چاپ و بسته بندی

چهار غرفه برتر بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران توسط حسین اسفهبدی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران تجلیل می شوند.

نماینده تشکل های صنفی در گفتگو با ستاد خبری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران، با اعلام این خبر افزود: شرکت های ایران روتاتیو، ایران دار، کارتن میهن و چاپ صفا به دلیل حضور فعال، مستمر و گسترده در نمایشگاه امسال توسط معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تجلیل می شوند.

احمد ابوالحسنی افزود: در سالهای گذشته استقبال زیادی توسط چاپخانه داران انجام نمی شد اما امسال برای نخستین بار دستگاه ها  و ماشین های چاپ در نمایشگاه حضور پررنگی دارد و رنگ و بوی چاپ در فضا پیچیده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه امسال در 14 سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران فعالیت داشت، یادآور شد: متراژ داخلی این نمایشگاه 15 هزار متر و بخش خارجی آن،  2 هزار مترمربع است، همچنین حدود 300 مترمربع محوطه باز در اختیار نمایشگاه قرار دارد.

ابوالحسنی با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته در نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی 20 درصد افزایش فضا وجود داشت، گفت: این در حالی است که امسال نسبت به سال گذشته 34 هزار متر مربع فضای متقاضی بودند، به همین دلیل امسال نسبت به سال گذشته سالن‌های شماره 6، 7 و 27 نیز به سالن‌های نمایشگاه اضافه شده‌اند.

به گفته وی، همچنین در بخش خارجی و بین الملل نمایشگاه نیز نمایندگانی از کشورهای آلمان، چین، دانمارک، کره، ژاپن، ایتالیا، سوئد، اتریش، فنلاند، ترکیه، فرانسه، اسپانیا، تایوان، تایلند، هند، سنگاپور، سوئیس و برزیل حضور پررنگی داشتند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران که از روز چهارشنبه دوم دی ماه فعالیت خود را آغاز کرده، امروز 5 دی ماه  تا ساعت 17 در محل دائمی نمایگاه های بین المللی تهران برپا است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی