PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بازدید کننده تخصصی و اطلاع رسانی نقطه عطف نمایشگاه امسال

مدیر چاپ برچسب کیاما با اشاره به بازدید کنندگان تخصصی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران گفت:در این دوره از نمایشگاه بازدید کنندگان بسیار تخصصی تر از همیشه بودند.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، علی اصغر کیایی با اشاره به تغییرات مثبت این دوره گفت: اطلاع رسانی و بازدید کنندگان تخصصی این دروه را می توان نقطه عطف این دوره برشمرد.
وی با اشاره به اهمیت بازدید کنندگان تخصصی گفت: نمایشگاه اصولا برای بخش تخصصی تدارک دیده می شود و بازدید کنندگان متخصص علاوه بر دستاوردها مورد نظرخود باعث افزایش  بهره وری غرفه گذاران و نمایشگاه خواهند شد، در این دوره با تمهیدات دیده شده تفاوت زیادی در تخصصی شدن بازدید کنندگان داشتیم.همچنین نحوه اطلاع رسانی نیز بسیار قابل توجه  و خوب بود.
وی در پایان با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی گفت: با توجه به این موضوع که اقتصاد کشور در انتظار تحولات زیادی در دوران پسا تحریم است از این دوره استقبال خوبی صورت گرفته و امیدواریم این روند مثبت در دوره های بعد نیز ادامه یابد.
 بیست و دومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران یکی از متفاوت ترین دوره های خود را سپری کرد، آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران سعی در ارایه بازخورد ها این دوره متفاوت دارد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی