PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بخش کلاس های آموزشی امسال موفق بود

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته امسال شش کلاس و کارگاه آموزشی برگزار کرد.


 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، گروه علوم و فناوری چاپ موسسه پژوهشگاه رنگ برگزاری کننده سه دوره بود؛ مدیر گروه  دکتر آتشه سلیمانی در ارتباط با این دوره ها و کمیت و کیفیت برگزاری گفت: امسال دوره های برگزار شده متفاوت تر و موفق تر از سال پیش بود.
 وی افزود: بدون شک روند تبلیغات و اطلاع رسانی بسیار خوبی از دوره های آموزشی در این نمایشگاه حمایت کرد تا یکی از موفق ترین دوره ها طی شود.
دکتر سلیمانی در ارتباط با بیست و دومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران نیز گفت: پس از برگزاری کلاس ها از بخشی از نمایشگاه دیدن کردن و باید گفت امسال نمایشگاه نسبت به دوره های گذشته بسیار بهتر و موفق تر بود.
مدیرگروه علوم فناوری چاپ پژوشگاه رنگ با اشاره به حضور پررنگ شرکت های خارجی در این دوره از نمایشگاه گفت: در بازدیدی که از نمایشگاه داشتم حضور شرکت ها خارجی را بیشتر و موفق تر از قبل دیدم و امیدوارم این روند مثبت برای صنعت چاپ کشور ادامه داشته باشد.
 بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران شش دوره آموزشی از سوی دو دانشگاه برگزار کرد و بنا به گفته مدیران برگزاری روند دوره های آموزشی طی سال ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی