PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

صنعت چاپ نقش مهمی در توسعه فرهنگ و ارتباطات دارد

مدیران و مسئولین زیادی از نمایشگاه بیست و دوم بازدید کردند، در این بین ستاد برگزرای توانست با تعدادی از این مدیران به گفتگو بنشیند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مدیرکل تخلفات اداری شهرداری تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه چاپ و بسته بندی گفت: صنعت چاپ، صنعتی مهم و زیربنایی در کشور ما است و نقش مهمی در توسعه فرهنگ و ارتباطات جامعه دارد، در عین حال نکته مهمی که در صنعت چاپ وجود دارد این است که بخشی از سخت افزار آگاهی بخشی در حوزه رسانه به شمار می آید.

دکتر حسین وزیری در گفتگو با ستاد خبری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران، با بیان این مطلب افرود: وقتی نمایشگاهی به صورت تخصصی برگزار می شود، نخستین حسن آن معرفی دستاوردهای جدید است و دومین حسن آن ایجاد فضای رقابت است، چون رقابت موجب افزایش سطح کارآمدی و خدمات خواهد شد.

وی افزود: نکته دیگر این است که ما با حضور میهمانان و سرمایه گذاران خارجی در کشور، جلب و جذب سرمایه گذار می کنیم و به آنها نیز تولیدات خود را معرفی میکنم.

وزیری با بیان اینکه بهره مندی از صنعت چاپ در کشور، نوعی دیپلماسی به شمار می آید، افزود: صنعت چاپ و معرفی دستاوردهای این حوزه در کشور ما، نوعی دیپلماسی پنهان در معرفی توانمندی های ما در حوزه جنگ نرم است.

به گفته وی، در این میان باید از ظرفیت رسانه برای معرفی بهتر رسانه استفاده کنیم، برخی از مردم ما از این ظرفیت بی اطلاع هستند و افرادی در این حوزه حضور پیدا می کند که کار رسانه ای و چاپ میکنند اما امسال این وضع نسبت به ادوار گذشته بود با توجه به اینکه حضور پررنگ شرکت های داخلی در زمان پساتحریم نقطه مهم این حوزه است.

وزیری یادآور می شود: معتقدم اگر این روند رو به رشد خوب مدیریت و معرفی شود نوید آینده بهتر را میدهیم و معقدیم به زودی محقق میشود، امروز از کشورهای مختلف ممکن است به کشور ما بیایند که یک خاکریز در صنعت نرم است و باید به مسئولان و دست اندرکاران این حوزه خداقوت گفت.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی