PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

ترینهای نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران منتشر شد

بیست ودومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران یکی از متفاوت ترین و موفق ترین دوره های خود را سپردی کرد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ستاد برگزاری این نمایشگاه با بهرهمندی از فضای مجازی استفاده بهینه در زمینه اطلاع رسانی داشت، این سیستم همچنان ادامه دارد و در روزهای گذشته این کانال ترین های نمایشگاه بیست ودوم را منتشر کرده است.

در این کانال آمده:

نمایشگاه 22 یکی از متفاوت ترین نمایشگاه های برگزار شده در تاریخ این صنعت بود.
1- بیشترین تعداد غرفه گذار
این نمایشگاه نزدیک به 700غرفه گذار را در این دوره تجربه کرد که بیشترین تعداد از زمان اولین دوره تا کنون بوده است.

2- بزرگترین غرفه در نمایشگاه امسال متعلق بود به شرکت ایران روتاتیو نمایندگی کمپانی های صاحب نام ماشین آلات چاپ با متراژ 700مترمربع مفید و غرفه سازی شده.

3-پربازدید ترین روز نمایشگاه روز جمعه 4 دی ماه بود.
براساس اطلاعات و آمار بدست آمده نمایشگاه بیست و دوم در این روز 30درصد رشد بازدید کننده نسبت به پر بازدیدترین روز دوره قبل داشت.

4-بیشترین تعداد پیش ثبت نام در این دوره رقم خورد.
در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران بیش از 1300 شرکت چاپ و بسته بندی برای حضور در این دوره پیش ثبت نام کردند که با توجه گریدبندی نمایشگاه و برگزاری هرچه تخصصی تر جانمایی شدند.

ادامه دارد...

این کانال همچنین خبر از انتشار ترینهای این نمایشگاه را در روزهای آتی داده و راه های تماسی نیز برای مخاطبین اعلام نموده است.


Telegram.me/iranpackprint
@packprint94
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
09127112114

بیست ودومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران 2 الی 5 دی ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی پایتخت متفا وتر از همیشه برگزار شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی