PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

حرکت نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران با هدفگذاری و برنامه ریزی دقیق گامهای بلندی در راستای مقاوم سازی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران برمی دارد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال ستاد برگزاری نمایشگاه با برنامه ریزی، تحلیل و بررسی دقیق بازارهای منطقه تمام تلاش خود را برای شکوفایی و ایجاد بسترمناسب اشتغالزایی در آوردگاه تخصصی نمایشگاه تهران بکار می گیرد.
در همین راستا تشکلها و اتحادیه های دست در دست هم با تحادی بی مانند برند نمایشگاهی با ربع قرن قدمت را یاری خواهند نمود تا رونق کسب و کار در این صنعت مهم و استراتژیک دوچندان گردد.
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران با همکاری اتحادیه لیتوگراف، چاپخانه داران، صحاف، صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی و انجمن مدیران کارتن و ورق و... در پی ایجاد نشاط اقتصادی و تقویت دوچندان اقتصاد مقاومتی 24 الی 27 آذر ماه برپا خواهد شد.
برنامه ریزی و هدفگذاری دست اندرکاران و مدیران تشکلها بی شک ماحصل بزرگی برای صنعتگران این بخش بهمراه خواهد داشت.
بنا به گفته روابط عمومی ستاد برگزاری پیش ثبت نام این نمایشگاه از ابتدای تیرماه آغاز شده که بسیار مورد استقبال دست اندرگاران نیز قرار گرفته است؛ این ثبت نام ادامه دارد و با توجه به اولویت پیش ثبت نام مراحل پایانی و جانمایی غرفه گذاران صورت خواهد گرفت.
امسال و در بیست و چهارمین دوره از این نمایشگاه بدون شک شاهد یکی از بین المللی ترین نمایشگاه چاپ و بسته بندی جمهوری اسلامی ایران در مرکز دایمی نمایشگاه های تهران خواهیم بود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی