PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران به آذر منتقل می شود

جلیل غفاری رهبر از تغییر زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران به اواسط آذر ماه خبر داد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، وی در ارتباط با نظر سنجی صورت گرفته در سال گذشته گفت: قرار بود این نمایشگاه در اواسط تابستان برپا شود ، اما با توجه به نظر سنجیهایی که صورت گرفت بیشتر کسانی که در این نظر سنجی شرکت کرده بودند، با برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی در فصل تابستان موافق نبودند و اکثرا اذعان داشتند که فاصله زمانی نمایشگاه جدید با سال قبل در حدود 6 ماه می‌شود و نمایشگاه بازدهی و کارایی کمتری خواهد داشت.

 وی افزود: تولیدکنندگان تقویم و سر رسید هم با برگزاری نمایشگاه در مرداد ماه موافقت نکردند، زیرا کار اصلی این بخش از صنف چاپ در نیمه دوم سال رونق بیشتری دارد و حضور در نمایشگاهی که در فصل تابستان برگزار شود، برایشان مثمر ثمر نخواهد بود.

رییس اتحادیه صحاف تهران در پایان گفت:درحال حاضر تاریخ 24 تا 27 آذر ماه را برای این نمایشگاه انتخاب کرده‌ایم و در نظر داریم در دو سال آینده نیز نمایشگاه را با فاصله 10 روزه نسبت به نمایشگاه قبلی برگزار کنیم، در نهایت اوایل  آذر ماه تاریخ مشخصی است که قصد داریم هر ساله این نمایشگاه را برپا کنیم.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران پیش ثبت نام خود را آغاز نموده و از 24 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران به مدت چهار روز برپا خواهد بود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی