PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نشست هم اندیشی ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران

در راستای برگزاری هرچه بهینه و هدفمند نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران ستاد برگزاری اقدام به برپایی نشست های هم اندیشی با هیات مدیره های اتحادیهای بزرگ صنعت چاپ و بسته ندی کشور نموده است.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ابوالفضل ایمنی مدیر روابط عمومی بیست و چهارمین نمایشگاه گفت: در اولین نشست از سلسله نشست های ستاد برگزاری نمایشگاه اتحادیه های چاپخانه داران تهران، لیتوگراف و مهر کلیشه ،اتحادیه صحاف ، اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران، اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا ، انجمن مدیران کارتن و ورق حضور خواهند داشت.
وی افزود: این نسشت به میزبانی اتحادیه چاپخانه داران تهران با هدف بهینه سازی هرچه بیشتر نمایشگاه برای اعضا، دست اندر کاران و صنوف مرتبط برگزار خواهد شد.
ایمنی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در پایان گفت: در این دوره از نشست های حضور رسانه های فعال این حوزه نیز برای اولین دوره اجرا خواهد شد.
بیست وچهاریمن نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران از 22 الی 25 آذرماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی