PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

گزارش نشست خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران

اتحادیه چاپخانه داران تهران امروز میزبان اصحاب رسانه بود تا روند فعالیت ستاد برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران از سوی روسای اتحادیه اطلاع رسانی شود.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در این نشست که با حضور روسای اتحادیه لیتوگراف چاپ و صحاف برگزار شد از کاهش بخش ارزی نمایشگاه نسبت به دوره گذشته بحث و گفتگو صورت گرفت، علینقی رییس اتحادیه چاپخانه داران با اشاره به روند اقتصادی حاکم گفت: متاسفانه رکود نبود امکان مراودات بین المللی در بخش های دیگر به صنعت چاپ نیز رسوخ کرده و امسال با کاهش بخش ارزی در نمایشگاه مواجه هستیم.
احمد ابوالحسنی نیز با اشاره به فعالیت های آموزشی در این دوره گفت: برای اولین طی دو روز اولین سمینار بین المللی چاپ و بسته بندی و صنایع وابسته در نمایشگاه برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این سمینار سخنرانانی از کشورهای مختلف و همچنین اساتید داخلی آخرین پیشرفت های این صنعت را به بحث و گفتگو خواهند گذاشت. این سمینار در روزهای شنبه و یکشنبه 24و25 آذر در سالن شماره دو نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد. همچنین از چند هیات تجاری برای حضور در نمایشگاه دعوت بعمل آمده است، این هیات ها از کشورهایی کره جنوبی، چین، تایوان و عراق، افغانستان خواهند بود.
جلیل غفاری رییس اتحادیه صحاف نیز با اشاره به استقبال مناسب شرکتهای داخلی از این دوره از نمایشگاه گفت: خوشبختانه در بخش داخلی با توجه به شرایط اقتصادی حاکم ریزش مخاطب نداشته ایم و مطمئنا نمایشگاه خوبی در پیش رو خواهیم داشت.
بهمن پورمند عضو هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران نیز از اهالی رسانه خواست تا با مشارکت همیاری به برگزاری هرچه باشکوه تر این نمایشگاه کمک و مساعدت نمایند.
در ادامه نیز ابوالفضل ایمنی مدیر روابط عمومی نمایشگاه با اشاره به فعالیت های صورت گرفته گفت: امسال همزمان با برگزاری نمایشگاه یک طرح پژوهشی پیاده خواهد شد که پس از نمایشگاه نیز ادامه خواهد داشت و به پایش فضای کسب و کار در صنعت چاپ و بسته بندی خواهیم پرداخت و گزارش های کامل آن نیز منتشر خواهد شد.
وی افزود: در دو روز ابتدایی نیز چهار کارگاه آموزشی تخصصی برپا خواهد شد. بیست پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران از 22 الی 25 آذر ماه از ساعت 9 الی 17 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی