PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

صنعت چاپ کشور برای جهانی شدن مهیاست

میثم محمدزاده، موسس و مدیرعامل شرکت چاپ تک‌نگار با اشاره به پتانسیل‌های صنعت چاپ کشور گفت: صنعت چاپ ایران پتانسیل‌های زیادی دارد که اگر مسوولان و اهالی صنعت چاپ همت کنند، با استفاده از آن‌ها به استانداردهای جهانی نزدیک خواهیم شد.

میثم محمدزاده، موسس و مدیرعامل شرکت چاپ تک‌نگار با اشاره به پتانسیل‌های صنعت چاپ کشور گفت: صنعت چاپ ایران پتانسیل‌های زیادی دارد که اگر مسوولان و اهالی صنعت چاپ همت کنند، با استفاده از آن‌ها به استانداردهای جهانی نزدیک خواهیم شد.

 

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران مدیرعامل تک نگار اظهار کرد: شرکت تک‌نگار از سال 79 فعالیت خود را آغاز کرده است و حدود سه سال پیش موفق به راه‌اندازی خط تولیدی شدیم که مجهزترین خط تولید جعبه در کشور است.

 

وی ادامه داد: به طور کلی شرکت چاپ‌تک نگار به کار تولید جعبه‌ برای مواد غذایی و صنعتی می‌پردازد، در واقع هر کارخانه‌ای که در کشور فعالیت می‌کند به نحوی به شرکت ما وابسته است چرا که هر محصولی برای عرضه نیاز به بسته بندی مناسب دارد تا به وسیله آن خود را به مخاطبان معرفی کند.

 

مدیرعامل شرکت چاپ تک‌نگار درباره ظرفیت‌های صنعت چاپ ایران گفت: صنعت چاپ پتانسیل‌های غیرفعال فراوانی دارد که به کمک مسولان قطعا قابل شکوفایی است.‌ امروز صنعت چاپ ایران اختلاف‌ها را با دنیا کم کرده و اگر تکنولوژی جدید وارد شود، توان رقابت با کشورهای بزرگ را داریم. در حوزه تکنولوژی مشکل بزرگی وجود ندارد و اگر مشکلاتی می‌بینیم در حوزه مدیریت است.

 

وی ادامه داد: باید بتوانیم به استاندارد‌های جهانی نزدیک شویم و به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنیم و زمانی به این استانداردها می‌رسیم که مشتریان حساسیت خود را بیشتر کنند. در این صورت است که ما برای برطرف کردن نیازهای آن‌ها اقدام خواهیم کرد و به سرعت فاصله‌ها کم خواهد شد.

 

موسس شرکت چاپ تک‌نگار با اشاره به نمایشگاه بیستم اظهار کرد: برای چهارمین سال به‌عنوان حامی در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران شرکت کردیم و خوشبختانه در نمایشگاه بیستم شاهد حضور پررنگ مردم و شرکت‌های بزرگ بودیم و امیدی را که بعد از انتخابات از آن صحبت می‌شد در نمایشگاه به وضوح دیدیم. یکی از فرصت‌های نشان‌ دادن توانایی‌های صنعت چاپ، نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران است. چراکه اگر این نمایشگاه با تبلیغات خوب پای شرکت‌های بزرگ دنیا را به تهران باز کند، می‌توانیم شاهد پیشرفت‌های فراوانی در این حوزه باشیم.

 

وی اظهار کرد:  تا زمانی که هدف مشتری پرداخت پول کمتر باشد در صنعت چاپ پیشرفتی نخواهیم داشت و در جایی فعلی در جا می‌زنیم؛ پیشرفت زمانی ایجاد می‌شود که هدف افزایش کیفیت باشد.

 

محمدزاده در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: باتوجه به موقعیت اقتصادی کشور باید در بحث نقدینگی از شرکت‌ها حمایت شود، یکی از راهکارها، تاسیس ارگانی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است تا شرکت‌ها را شناسایی و به آن‌ها تسهیلات دولتی ارایه کند تا به این شکل بحث نقدینگی نیز حل شود.

 

تک نگار یکی از غرفه های فعال صنعت چاپ در بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران بود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه