PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اتحادیه چاپخانه داران شیراز در سال 1393 تشکیل خواهد شد

مدیر چاپخانه مصطفوی در شیراز از تشکیل نخستین اتحادیه مستقل چاپخانه‌داران این شهر در ابتدای سال 1393 خبر داد.

مدیر چاپخانه مصطفوی در شیراز از تشکیل نخستین اتحادیه مستقل چاپخانه‌داران این شهر در ابتدای سال 1393 خبر داد.



به گزارش آژآنس خبری چاپ و بسته بندی ایران ،جعفر مصطفوی عنوان کرد: پس از پیگیری‌ها و تلاش‌های فراوان، سرانجام در روزهای اخیر امکان ایجاد اتحادیه مستقل چاپخانه‌داران در شهر شیراز فراهم شد.

وی ادامه داد: چاپخانه‌داران شیرازی با تکمیل و ارایه مدارک خود، می‌توانند در اجرای رسمی انتخابات این اتحادیه مشارکتی فعال داشته باشند.



مدیر چاپخانه مصطفوی بیان کرد: چاپخانه‌داران شهر شیراز برای پیوستن به اتحادیه مستقل چاپخانه‌داران موظف‌اند مدارک و مجوز کسب خود را از اتحادیه نوشت‌افزار که پیش از این بر فعالیت چاپخانه‌ها نظارت داشت، گرفته و پس از دریافت استعلام از سازمان شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، آن‌ها را به اتحادیه مستقل چاپخانه‌داران شیراز ارایه دهند.


وی عنوان کرد: پیش از این، اتحادیه نوشت‌افزار شهر شیراز خواست‌های چاپخانه‌داران این شهر را دنبال می‌کرد اما نمی‌توان از ضرورت تشکیل اتحادیه مستقل چاپخانه‌داران چشم‌پوشی کرد. بنابراین، اعضای این اتحادیه مستقل باید هرچه زودتر برای انتخابات اعضا و هیات مدیره آن تلاش کنند و مدارک خود را ارایه دهند.



مصطفوی یادآور شد: چاپخانه مصطفوی شیراز، نخستین و باسابقه‌ترین چاپخانه استان فارس است که سابقه تاسیس آن به سال 1287 بازمی‌گردد. یعنی 105 سال پیش در اواخر دوره قاجاریه و در زمان سلطنت احمدشاه قاجار که هنوز سردار سپه، سلسله پهلوی را تشکیل نداده بود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه