PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

پنجمین نمایشگاه ادواری موزه گرافیک ایران

انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با همکاری مؤسسه ایکوم "خاطره های اردی‌بهشت " را  برگزار می کند.
 
انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با همکاری مؤسسه ایکوم "خاطره های اردی‌بهشت " را  برگزار می کند.
 
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ،پنجمین نمایشگاه ادواری موزه گرافیک ایران با عنوان " خاطره های اردی‌بهشت " به مناسبت *روز جهانی موزه‌ و با نمایش منتخبی از پوسترهای نوستالژیک موزه‌ی گرافیک ایران که هنوز صاحب جا و مکانی نشده برگزار خواهد شد.
 
این نمایشگاه با آثاری از مجید اخوان، سیمین امینیان، مصطفی اوجی، اورشانلو ، مجید بلوچ، عباس پایدار، ابراهیم حقیقی، جمال خرمی­ نژاد، علی خورشیدپور، محمد­رضا دادگر، توماس رادر، نورالدین زرین­ کلک، عباس سارنج، بهزاد شیشه­ گران، قباد شیوا، عباس کیارستمی، فرشید مثقالی، پرویز محلاتی، مهرنوش معصومیان ،مرتضی ممیز ، محمد وجدانی و موسساتی چون شرکت چهل دو ، آژانس تبلیغاتی آوازه و آژانس تبلیغاتی سینا که در سه دهه‌‌ی ۴۰، ۵۰ و ۶۰ خورشیدی طراحی شده اند به روی دیوار خواهد رفت.
 
گفتنی است روز ۲۸ اردیبشهت روز جهانی موزه نام گذاری شده که در آن، رابطه و همکاری دوجانبه مردم و موزه ها در سطح جهانی مورد نظر می‌باشد و در این روز در همه ی کشورهای عضو ایکوم مراسمی در جهت گسترش فعالیت موزه ها برگزار می شود. روز جهانی موزه‌ امسال با شعار " برقراری پیوندها " نام گذاری شده و قصد دارد به مخاطبان جهانی موزه‌ها و موسسات فرهنگی یاداوری کند که دیدار از موسسات و آثار فرهنگی در موزه ‎ها سبب ایجاد ارتباط و علایق متقابل میان بازدیدکنندگان از نسل ها و فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان می‌شود . 
 
پنجمین نمایشگاه ادواری موزه گرافیک ایران در روز یکشنبه (۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳) ساعت ۱۶ در موزه‌ی هنرهای دینی امام علی(ع) گشایش می‌یابد و تا ۴ خرداد ادامه خواهد داشت. موزه هنرهای دینی امام علی(ع) در خیابان ولی عصر(عج)، رو بروی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره ۳۵ واقع شده است. 
 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه