PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود

نمایشگاه ایران آگروفود 2014 از تاریخ 9 لغایت 12 خرداد ماه 1393 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد گردید.

 

نمایشگاه ایران آگروفود 2014 از تاریخ 9 لغایت 12 خرداد ماه 1393 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد گردید.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،بی شک صنعت چاپ و بسته بندی بخش لاینفکی از صنایع غذایی محسوب می شود و نمایشگاه صنایع غذایی فرصتی مطلوب برای صنعتکاران چاپ و بسته بندی است.

 

بیست و یکمین نمایشگاه صنایع غذایی تهران با اعلام تعرفه ها و برنامه زمابندی رزرو اولیه اینترنتی و ثبت نام قطعی به متقاضیان مشارکت در بخش داخلی نمایشگاه ایران آگروفود 2014 به زودی صورت  خواهد گرفت.

 

لذا لازم است تا  کلیه متقاضیان مشارکت در نمایشگاه در اسرع وقت نامه درخواست کتبی خود را در سربرگ شرکت با معرفی نماینده تام الاختیار ثابت مسئول ثبت نام حتما" با ذکر آدرس پست الکترونیک و شماره تلفن همراه و قید گروه کالائی شرکت متقاضی، برای  ثبت در بانک اطلاعاتی نمایشگاه،  جهت امکان اطلاع رسانی به موقع به ستاد برگزاری ارائه نمایند.

 

لازم است تا متقاضیان مشارکت در بخش ریالی حتما" همزمان با ارسال نامه درخواست کتبی نسبت به ارائه مدارک زیر به ستاد برگزاری جهت بررسی لازم، تا قبل از شروع جانمایـی اینترنـتی و رزرو اولیه  اقدام نمایند :

- پروانه بهره برداری یا پروانه صنفی تولیدی معتبر

- ثبت آرم تجاری محصولات

- تائیدیه تولید براساس یکی از استانداردهای ملی و یا معتبر بین المللی

- بروشور وکاتالوگ شرکت متقاضی در خصوص کالاها و خدماتی که توسط شرکت کننده در نمایشگاه ارائه خواهد شد.

لازم به تاکید مجدد است که ارائه «کدکاربری و گذرواژه»  جهت امکان ورود به سایت و جانمائی اینترنتی به متقاضیانی که مدارک یاد شده فوق را تا قبل از شروع ثبت نام اینترنتی به ستاد برگزاری ارائه ننموده و اخــــــذ تائیدیه ننمایند، امکان پذیر نخواهد بود.  

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه