PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

احتمال برپایی بیست‌ویکمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در آذر سال جاری

به دلیل تقارن زمان برپایی بیست‌ویکمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته با سال نو میلادی، احتمالاً این نمایشگاه در نیمه دوم آذر سال جاری برگزار می‌شود.

 

به دلیل تقارن زمان برپایی بیست‌ویکمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته با سال نو میلادی، احتمالاً این نمایشگاه در نیمه دوم آذر سال جاری برگزار می‌شود.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته از 4 لغایت 7 دی سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

به گفته احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران و یکی از متولیان برپایی این نمایشگاه، طی نامه‌ای از شرکت نمایشگاهی درخواست کرده‌ایم که زمان برپایی بیست و یکمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته را به دلیل عید کریسمس به جلو بیندازند چراکه برخی از شرکت‌های خارجی به دلیل این عید نمی‌توانند به سهولت در نمایشگاه چاپ ایران حضور یابند.

 

وی ادامه می‌دهد: اگر شرکت نمایشگاهی به نامه ما پاسخ مثبت دهد احتمال اینکه بیست و یکمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته در نیمه دوم آذر سال جاری برگزار شود، وجود دارد.

 

ابوالحسنی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تاکنون شرکت خارجی برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام به عمل آورده است، می‌افزاید: ثبت‌نامی رسمی از 2 ماه قبل از برپایی بیست و یکمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته آغاز خواهد شد اما این مهم ناگفته نماند که شرکت تویاپ ترکیه که برپاکننده نمایشگاه چاپ ترکیه است از قبل اعلام کرده که حداقل 500 متر مربع از فضای نمایشگاه را به این شرکت اختصاص دهیم.

 

بر اساس این گزارش، بیستمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته 28 اذر سال 92 با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و 500 شرکت داخلی و خارجی در 35 هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین‌المللی تهران برپا شد.

 

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه