PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تمدید مهلت ارائه اظهار‌نامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان گذشته تا پایان فروردین

سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای، مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان ۹۳ را تا ۳۱ فروردین ۹۴ تمدید کرد.

 

سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای، مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان ۹۳ را تا ۳۱ فروردین ۹۴ تمدید کرد.

 

به گزارش  آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، علی عسکری رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه‌ای اعلام کرد: نظر به مصادف بودن مهلت ارائه اظهارنامه دوره چهارم (فصل زمستان) سال 1393 با تعطیلات نوروز و با توجه به درخواست‌های مودیان محترم موضوع نظام مالیات بر ارزش افزوده و به منظور تکریم مودیان گرامی و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات مالیات بر ارزش افزوده، مودیان می‌توانند اظهارنامه دوره چهارم مالیاتی (فصل زمستان) سال 1393 را تا پایان روز دوشنبه 31 فروردین ماه 1394 ارائه کنند.

 

در این بخشنامه آمده است: مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال 1393را تا 31/1/1394 ارائه کنند، می توانند در صورت درخواست کتبی، از بخشودگی جرایم عدم ارائه اظهارنامه و تاخیر در پرداخت مالیات و عوارض متعلق در موعد مقرر برای دوره مزبور استفاده کنند.

 

 بر این اساس، مودیان مالیات بر ارزش افزوده می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی این نظام مالیاتی به نشانی WWW.EVAT.IR اطلاعات تکمیلی در این ارتباط را دریافت و نسبت به ثبت اظهارنامه خود اقدام کنند.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه