PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

خردادماه امسال سه دستگاه چاپ در قم پلمپ شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم از جدیت در امر بازرسی به منظور پیشگیری از تخلفات حوزه چاپ و نشر در استان خبر داد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم از جدیت در امر بازرسی به منظور پیشگیری از تخلفات حوزه چاپ و نشر در استان خبر داد.

 

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، خرداد ماه امسال کمیسیون رسیدگی به تخلفات حوزه چاپ و نشر استان قم، دستور پلمپ سه دستگاه چاپ در قم را صادر کرد.

 

حجت الاسلام علی اسماعیلیان در جلسه کمیسیون رسیدگی به تخلفات حوزه چاپ و نشر استان اظهار داشت: به دلیل چاپ منشورات بدون اخذ مجوز در چاپخانه های قم، در این جلسه دستور پلمپ سه دستگاه چاپ صادر شد.

 

وی افزود: تعداد 9 پرونده تخلف که در بازرسی های انجام شده توسط بازرسین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تشکیل شده بود جهت صدور احکام مربوطه از قبیل تذکر، توبیخ شفاهی و کتبی و درج در پرونده و پلمپ مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم، با اشاره به برگزاری این جلسه گفت: با توجه به رویکرد نظارت و پیشگیری از بروز تخلفات در حوزه چاپ و نشر و طی بازرسی های صورت گرفته از مراکز مختلف تحت پوشش در سال جاری، این جلسه تشکیل شد.

 

اسماعیلیان با اشاره به اهمیت بازرسی و نظارت بر عملکرد چاپخانه ها بر لزوم تشکیل جلسه ماهیانه این کمیسیون تاکید کرد و در ادامه خواستار جدیت در امر بازرسی به منظور پیشگیری از تخلفات حوزه چاپ و نشر شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه