PAPNA.ir ...

350 پیشکسوت برتر صنعت چاپ شناسایی شدند

ایرج گلشنی، دبیر انجمن فرهنگی پیشکسوتان صنعت چاپ با اشاره به نخستین انتخاب پیشکسوت برتر صنعت چاپ از سوی این انجمن گفت:350 پیشکسوت برتر صنعت چاپ شناسایی شدند و 6 نفر به عنوان پیشکسوت برتر انتخاب و در مراسمی از آن‌ها قدردانی خواهد شد.

ایرج گلشنی، دبیر انجمن فرهنگی پیشکسوتان صنعت چاپ با اشاره به نخستین انتخاب پیشکسوت برتر صنعت چاپ از سوی این انجمن گفت:350 پیشکسوت برتر صنعت چاپ شناسایی شدند و 6 نفر به عنوان پیشکسوت برتر انتخاب و در مراسمی از آن‌ها قدردانی خواهد شد.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، دبیر انجمن فرهنگی پیشکسوتان صنعت چاپ ایران اظهار کرد: انتخاب پیشکسوتان در گذشته بدون معیار و ملاک خاصی و براساس تصمیم‌های دولتی انجام می‌شد اما امسال  نخستین‌بار پیشکسوت برتر توسط پیشکسوتان انتخاب می‌شود و ملاک‌هایی مانند، سن، تجربه، خلاقیت، نو‌آوری و دیگر شرایط تعیین شده در قالب یک نظام هدفمند در انتخاب پیشکسوتان تاثیرگذار است.



گلشنی با اشاره به قدردانی دفتر امور چاپ از نظام ارزیابی پیشکسوتان گفت: نخستین‌بار است که انتخاب پیشکسوت برتر صنعت چاپ از حالت سلیقگی خارج شده است و براساس ملاک‌های مشخص انجام می‌شود. به گفته احمد علمشاهی، مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نظام ارزیابی پیشکسوتان صنعت چاپ یک سند فاخر است که توانایی استفاده در دیگر صنایع را نیز دارد.


وی درباره مدت زمان انتخاب پیشکسوتان برتر اظهار کرد: حدود دو ماه است که تحقیق و پژوهش درباره پیشکسوتان برتر آغاز شده است و در فراخوان‌های گوناگون پیشکسوتان جدیدی را شناسایی کرده‌ایم. در جلسه امروز انجمن از میان 350 پیشکسوت شناسایی شده، 6 نفر به‌عنوان پیشکسوت برتر صنعت چاپ، انتخاب می‌شوند که نیمی از این افراد از تهران و مابقی از شهرستان‌ها خواهند بود.

 

دبیر انجمن فرهنگی پیشکسوتان صنعت چاپ ایران در توضیح روش‌های شناسایی پیشکسوتان گفت: انجمن توانست با تلاش‌های بسیار با همه استان‌های کشور ارتباط برقرار کند و با گرفتن اطلاعات از استان‌ها، برای پیشکسوتان پرونده و سند تشکیل دهد تا بتواند همه فعالیت‌های آن‌ها را بررسی و ارزیابی کند، همه پیشکسوتان، عزیز و محترم هستند اما افرادی باید انتخاب شوند که همه شرایط لازم را برای معرفی به‌عنوان چهره برتر داشته باشند.


گلشنی با اشاره به همکاری دفتر امور چاپ با انجمن پیشکسوتان اظهار کرد: گرایش‌های دفتر امور چاپ و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هم‌سو با دیدگاه‌های دولت یازدهم است و قصد دارند  کار را به دست کاردان بسپارند، توجه دولت یازدهم و شخص ریاست‌جمهوری به اصل 44 قانون اساسی، باعث تغییراتی در آینده صنایع خواهد شد.


وی در پایان صحبت‌های خود گفت: جلسه نهایی انتخاب پیشکسوتان برتر از ساعت 15 امروز (13مهرماه)  در دبیرخانه دایمی انجمن برگزار می‌شود اما اسامی پیشکسوتان برتر تا مراسم جشنواره روز ملی صنعت چاپ محفوظ خواهد ماند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه