PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بیستمین نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا برگزار می شود

نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا معتبرترین و مهمترین نمایشگاه لیبل جهان است که هر دوسال یکبار در شهر بروکسل بلژیک برگزار می شود.

 

 

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، بیستمین دوره این نمایشگاه از 7مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد و تا 10همین ماه نیز ادامه خواهد داشت.

 

صنعت چاپ و بسته‌بندی در جهان سالانه نزدیک به 600 میلیارد دلار درآمد و گردش مالی دارد که 10 درصد آن مربوط به لیبل است، اما حاشیه سود لیبلینگ بالا و قابل اعتنا است، از این رو حضور در نمایشگاه های بین المللی  و آشنایی با تکنولوژی های نوین بیش از پیش حایز اهمیت خواهد بود.

 

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران اولین تشکل منسجم از صنعتگران ایرانی را در قالب هیات تحقیقاتی و پژوهشی جمهوری اسلامی ایران در سال 2011 و در هجدهمین دوره این نمایشگاه هدایت و رهبری کرد.

 

نکته جالب اولین حضور هیات ایرانی تعجب کلیه غرفه گذاران از حضور ایرانی ها در نمایشگاه بود، طی مصاحبه با غرفه گذاران همه به این حضور پررنگ ایران اذعان داشتند و به نوعی باید گفت اذهان عمومی نمایشگاه به همت اتحادیه صادرکنندگان ایران به صنعت چاپ لیبل ایران معطوف کردید.

 

با نگاهی به چهار سال گذشته در صنعت چاپ متوجه رشد سریع و نسبی صنعت چاپ لیبل در کشور خواهیم شد که به نوعی تمرکز صنعت چاپ را از روش چاپ افست کاسته است، هرچند که زنجیره شکل گرفته و بنیادین چاپ افست که این روزها رکود سرشاری برای صنعتگران آن به همراه دارد نیاز به تفکر و شناخت به روز دارد تا ریشه سنتی بودن چاپخانه داری در بخش تکنیکال خشکانده شود.

 

همت عالی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ باعث حضور مجدد هیات تجاری تحقیقاتی در نوزدهمین دوره نمایشگاه لیبل اکسپو شد و اکنون نیز زمزمه های حضور مجدد کاروان صنعتگران ایران در بیستمین نمایشگاه به گوش می رسد.

 

به هر روی لیبل اکسپوی اروپا معتبرترین نمایشگاه لیبل در سطح جهان است و نیاز جامعه در حال توسعه ما شناسایی و سرمایه گذاری بر روی تکنولوژیهای به روز و کار آمد برای حضور در بازارهای جدید و مدرن کشور و منطقه است.

 

بیستمین نمایشگاه لیبل اکسپوی اروپا از 29سپتامبر تا 2اکتبر برابر با 7 الی 10مهر ماه سال جاری در شهر بروکسل بلژیک برپا خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی