PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

جایزه ویژه لیبل دیجیتال به Xeikon Cheetah

شرکت Xeikon Cheetah به عنوان بزرگترين پيشگام در بازار ليبل ديجيتال در 15 سال اخير؛ جايزه EDP را از آن خود كرد. جايزه در FESPA آلمان اهدا شد-

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران؛ اشرکت Xeikon Cheetah به عنوان بزرگترين پيشگام در بازار ليبل ديجيتال در 15 سال اخير؛ جايزه EDP را از آن خود كرد. جايزه در FESPA آلمان اهدا شد.

 

EDP Association نخستین انجمن صنعتي تشخيص كيفيت در محصولات ليبل ديجيتال است كه آن را فقط چند ماه بعد از نصب بر روي سايت هاي آزمايشي در سراسر دنيا شناسايي كرد.

 

Wim Maes مديرعامل Xeikonابراز می دارد" محصولات Xeikon Cheetah به دليل كيفيت بالا بر روی كار مشتريان تاثير محسوسی مي گذارند".

 

Xeikon Cheetah ، ماشين چاپ پنج رنگ ليبل ديجيتال، با سرعت 30 متر در دقيقه كار می كند و همين باعث می شود كه 56% از ماشين هاي چاپ خانواده چاپگرهاي ليبل ديجيتال Xeikon، سريع تر كاركند.

 

كيفيت چاپ آن به خاطر تونر خاص Cheetah و سرعت بالا افزايش پيدا كرده است. اين ليبل ديجيتال در صورت تماس با مواد غذايي، مطابق با قوانين  FDA است.

 

هنر بسته بندی نوشت اين دستگاه توانايی چاپ با تونر سفيد مات را با يك بار عبور دارد. به علاوه به دليل تمركز حرارتي پايين اين تونر مي تواند سطح وسيعي را با كيفيت بسيار بالا به شكل ديجيتالي چاپ كند. در دسترس بودن اين تونرهاي سفارشي باعث مي شود طیف گسترده ای از رنگ ها را در اختیار داشت. به خصوص در هنگامی که در پی چاپ با هماهنگی رنگ بالا باشیم.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی