PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

گالوس نامی بزرگ در صنعت چاپ لیبل

صنعت چاپ در جهان مانند سایر بخشها در کسب کار بدنبال برندینگ خاص خود است. در این مسیر اروپایی ها موفق تر از سایرین بوده اند.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، نامهای بزرگی چون هایدلبرگ، رولند، ک ب آ و... دیگر به عنوان یک زبان بین المللی میان چاپخانه و چاپخانه داری مطرح است.
گالوس یکی از این نام های بزرگ در صنعت چاپ لیبل است. گروه متخصصان حرفه ای گالوس، در حمایت و پشتیبانی از چاخانه های لیبل و جعبه های مقوایی بمنظور تولیدی موفق به ارایه راهکارهای جامعی از ماشین آلات و خدمات می پردازند.
این گروه فعالیت خود را در دو حوزه اختصاصی لیبل و بسته بندی های مقوایی، بر اساس نیازهای مشتریان تعریف و نقش پیشروی خود را ایفا می نماید.
این نقش برجسته، با ارائه خدمات و گستره محصولات گالوس متشکل از ماشین آلات چاپ رول کم عرض لیبل و همچنین ماشین آلات چاپ رول متوسط و عریض بسته بندی های مقوایی تاشو است که ضامن حداکثر بازدهی و سودآوری است.
ماهیت منحصر به فرد محصولات و خدمات این رکت صاحب نام، بازتاب نیاز چاپخانه های لیبل و بسته بندی های مقوایی و پاسخگویی خاص به الزامات آنان است.
گستره محصولات این شرکت شامل ماشین های ترکیبی چاپ رول مجهز به واحدهای دایکات و عملیات تکمیلی است. تجهیزات تهیه پلیت های اسکرین دوار، خدمات قطعات یدکی، طیف گسترده دیگری از خدمات دیگر گالوس است.
گروه گالوس شامل سه بخش است:
• لیبل: ارایه گستره خدمات رقابتی به منظور تولید لیبل های تزئینی، شرینک لیبل، لیبل های دفترچه ای، بلیط ها، لیبل های درون قالبی، بسته بندی های بلیستری، تیوپ ها و لیبل های دور پیچ
• جعبه های مقوایی: ارایه گستره خدمات رقابتی به چاپکاران جعبه های تاشو مانند بسته بندی نوشیدنی ها، بسته بندی های بلیستری، بسته بندی های طلقی شفاف، بلیط های بخت آزمایی، لیوان های کاغذی یکبار مصرف، سینی های سرو و حمل غذا و مقواهای پرداخت شده
• اسکرین دوار: ارایه گستره خدمات رقابتی برای چاپکاران اسکرین دوار به منظور تولید انواع محصولات دارای جلوه های ویژه
خوشبختانه گروه گالوس نمایندگی فعالی در کشور دارد و صنعت چاپ لیبل ایران می تواند از خدمات و فن آوری های این کمپانی صاحب نام بهره جوید، صنعت چاپی که اکنون در بزنگاهی توسعه اقتصادی قرار گرفته و باید بیشتر از همیشه به آن توجه نمود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی