PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

لیبل اکسپواروپا میزبان گروه های متعدد صنعت چاپ ایران

اولین دوره ای که اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران گروهی تحقیقاتی و بازار یابی با حضور مدیرکلوقت دفتر امور چاپ به نمایشگاه لیبل اکسپو اعزام کرد غرفه داران نمایشگاه از حضور این همه ایرانی بسیار متعجب بودند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، پس از پژوهش و تحقیقات بازار توسط اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ، توجه قابل قبولی از سوی سرمایه گذاران و چاپخانه ها به این بخش از صنعت چاپ معطوف گردید.

دومین حضور تیم تحقیقات بازار جمهوری اسلامی ایران در لیبل اکسپو2013 هم به همت اتحادیه صادرکنندگان تدارک دیده شد، اما این بار علاوه بر تیم اتحادیه شاهد حضور صنعتگران و نمایندگی های کمپانی های دیگر هم در نمایشگاه بودیم.

لیبل اکسپو 2015 شاهد حضور متفاوت بازدیدکنندگان ایرانی خواهد بود، در این دوره از نمایشگاه معتبر لیبل اکسپو چند نمایندگی ماشین آلات هرکدام تیم های مجزایی برای خود تدارک دیده اند، از سوی دیگر سومین تیم تحقیقاتی و بازاریابی اتحادیه صادرکنندگان نیز حضوری فعال خواهد داشت.

بازار بکر صنعت چاپ ایران در بخش لیبل فضایی بسیار قابل توجه و مهیا برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی است که مطمنا تغییراتی بنیادین در پیش خواهد داشت.

بیست و یکمین دوره نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا از 7 الی 10 مهر ماه در شهر بروکسل با حضور متفاوت صنعتگران جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی