PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بازدید هیات ایرانی از غولهای جهانی تکنولوژی در نمایشگاه لیبل اکسپو

برای سومین دوره متوالی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران هیات تحقیقاتی و بازاریابی از اهالی و دست اندرکاران این بخش از صنعت چاپ به معتبرترین نمایشگاه لیبل جهان اعزام می کند، این رویداد از 29 سپتامبر تا 2 اکتبر 2015 در بروکسل برگزار می‌شود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،مسلما نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت چاپ در بخش بسته‌بندی و لیبل در جهان است.

در این نمایشگاه صاحب نام بیش از 600 غرفه‌دار، طیف گسترده‌ای از ماشین آلات و مواد را برای صنعت چاپ لیبل و بسته‌بندی به نمایش خواهد گذاشت. شرکت‌هایی مانند Nilpeter، PRATI، Avery Dennison،Domino Printing Sciences،Xeikon،HP Indigo برای این رویداد خود را آماده می‌کنند.

این رویداد هدف خود را بر تجارت حرفه‌ای چاپگرهای تجاری صاحبان و طراحان برند قرار داده است.این نمایشگاه دارای 8 سالن و قسمت آموزشی است، چند سالی است که به همت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ هیات از دست اندرکاران این بخش از صنعت برای تحقیقات بازار و آشنایی با تکنولوژی های نوین به این نمایشگاه سفر می کنند سفری که در چهار سال اخیر باعث رشد صدرصدی صنعت چاپ لیبل در ایران شده است.

Soma برای اولین بار در قسمت چاپ در نمایشگاه حضور خواهد داشت. سوما پلت‌فرم چاپ وب متوسط Optima CI را به نمایش خواهد گذاشت که ایده‌های کاملا جدیدی را در زمینه‌ی صنعت چاپ فلسکو و لیبل و بسته‌بندی ارائه خواهد داد. Optima سوما بصورت زنده به نمایش مشاغل در نمایشگاه خواهد پرداخت. نوع چاپی که نمایش داده خواهد شد به هشت استیشن چاپ مجهز شده و تغییرات سریع وب، تنظیم چاپ هوشمند و کاهش دور ریز را شامل شده و همچنین یک سیستم چاپ کارتریج جدید برای اسپات کالر را به همراه خواهد داشت که باعث می شود چاپگربه طور قابل توجهی جوهر و هزینه را در کارهای چاپی که از جوهر خاص با فرمولاسیون جوهر متالیک گرانقیمت استفاده می‌شود را کاهش دهد.

شایان ذکر است که شرکت ایران روتاتیو نماینده انحصاری این کمپانی نیز در نمایشگاه و غرفه سوما حضور خواهد داشت.

تیم REVO که شامل Nuova Gidue, Flint Group, Apex International, AVT, DuPont, Esko, UPM Raflatac و مبدل های بسته‌بندی Adare Group با تکنولوژی جدید خود نشان خواهند داد که نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا چگونه می‌تواند جوهرهای فلسکو UV را در تبدیل بسته‌بندی منعطف مورد استفاده قرار دهد.

HP Indigo دیگر کمپانی صاحب نام نیز راه‌کارهای چاپ بسته‌بندی را با شعار "آینده را چاپ کنید." ارائه خواهند داد. گزارش چهار روز این نمایشگاه را می توانید در همین آژانس خبری دنبال کنید.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی