PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

حضور ایران در بیستمین نمایشگاه لیبل اروپا

گروه تحقیقات پژوهشی اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ ایران به بیستمین نمایشگاه لیبل اروپا از هفتم تا دهم مهر ماه حاضر می‌شود.


به گزارش  آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران به نقل از خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروه تحقیقات پژوهشی اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ ایران در بیستمین نمایشگاه لیبل اروپا شرکت می‌کند. این نمایشگاه در روزهای 7 تا 10 مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد و جزو معتبرترین نمایشگاه‌های لیبل محسوب می‌شود.
 
هیئت حاضر در بیستمین نمایشگاه لیبل اروپا از 30 دست اندرکار صنعت لیبل تشکیل می‌شود شایان ذکر است این نمایشگاه در بروکسل کشور بلژیک برپا می‌شود.
 
اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ از سال 90 با برنامه‌ریزی‌هایی منسجم در نمایشگاه‌های مختلف لیبل شرکت کرد و رشد تولید لیبل از سال 90 تا 94 به 100 درصد رسید.
 
از دستاوردهای مهم اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ این است که با توجه به تحقیقات این اتحادیه در زمینه صنعت لیبل، این بخش، رشدی 100 درصدی را تجربه کرد و توانایی این بخش رشد زیادی داشت.
 
گفتنی است 50 درصد رشد صنعت چاپ در زمینه لیبل با معرفی چاپ در این زمینه و حضور در نمایشگاه‌های لیبل به دست آمد. هم‌اکنون وارداتی در این زمینه بسیار کاهش یافته است و این تشکل درپی راهکاری برای توسعه و صادرات لیبل است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی