PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

چند نکته قابل توجه در اولین روز نمایشگاه لیبل اکسپو2015

نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا معتبر ترین نمایشگاه چاپ لیبل در جهان بشمار می آید و می تواند الگوی بسیار مناسب و خط معیاری برای برپایی نمایشگاه صنعت چاپ باشد.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، از برگزار کننده و غرفه گذار تا بازدید کنندگان و تمام امکانات شهر بروکسل در اختیار این نمایشگاه قرار می گیرد.

با گشت کوچکی در شهر تبلیغات گسترده این نمایشگاه بین المللی را در تمام نقاط خواهید دید و نکته حایز اهمیت اینکه این نمایشگاه با این نام و جایگاه، تبلیغات در محل و شهربرپایی را با کمال میل و بصورت کامل انجام می دهد.

 سرویس حمل نقل شهری برای بازدیدکنندگان و غرفه داران در زمان برگزاری نمایشگاه و با تهیه تیکت نمایشگاهی بصورت رایگان است، در همین راستا آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران محاسباتی صورت داده است، هزینه یک سفر شهری در بروکسل با مترو واتوبوس 5 یورو است و هزینه استفاده از قطار برای مسیر های طولانی 15 یورو، حال در این چهار روز اگر شما بلیط ورود به این نمایشگاه را در دست داشته باشید تمام این سفرهای درون شهری بصورت رایگان خواهد بود.

 نکته قابل توجه در این محاسبه حضور بسیار گسترده بازدیکنندگان و غرفه دران است که هتلهای بروکسل پاسخگوی سیل عظیم انها نیست با این تعداد بازدید کننده عدد بسیار قابل توجه بدست می آید.

در بدو ورود به نمایشگاه لیبل اکسپو میز بزرگی منقش به نقشه نمایشگاه ، غرفه ها و مکان های مورد نیاز بازدیکنندگان به چشم می خورد که به راحتی می توانید از این نقشه برای مسیر های داخلی بهره بجویید، همچنین اپلیکشین مخصوص برای مسیریابی قابل دانلود و نصب بر روی گوشی های هوشمند نیز ارایه می گردد.

نصب و تعبیه مکان ویژه برای ارایه رایگان کتاب نمایشگاه و مجله لیبل اند لیبلینک در ورودی ها از دیگر نکات قابل توجه است، علاقه مندان به اطلاعات نمایشگا در بدو رورد به نمایشگاه می توانند این کتاب را بدون ورود به نمایشگاه نیز دریافت کنند، همچنین بخش بسیار بزرگ و گسترده ای برای  اراریه کلیه نشریات مرتبط در نمایشگاه تدارک دیده شده است.

هزینه ورودی یا بلیط نمایشگاه به مبلغ 75 یورو در همین ابتدا به فروش می رسد و با تهیه بلیط و ریجستر شدن کارت سفرهای شهری در این چهار روز بصورت رایگان داده می شود. برخی غرفه داران توسط دستگاه بارکد خوان اطلاعات بازدید کنندگان را دریافت و برای تبلیغات و اریاه اطلاعات بعد از نمایشگاه استفاده می کنند.

بیستمین نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا از 7 الی 10 مهر ماه در مرکز نمایشگاهی شهر بروکسل در حال برگزرای است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی