PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

زایکن با تکنولوژی چیتا و تبلیغات متفاوت در لیبل اکسپو 2015

شرکت زایکون در یک برنامه منسجم تبلیغاتی تکنولوژی چیتا را دراین دوره از نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا معرفی کرد.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این صاحب نام پیش از ورود به بلژیک و در سالن ورودی فرودگاه بروکسل برای مسافران پیام ویژه لیبل اکسپو با مضمون :خوش آمدید؛ همدیگر را در لیبل اکسپو ملاقات می کنیم

این کمپین تبلیغاتی ازقبل ورود به شهر بروکسل تا موکت مقابل غرفه و بند گردن ویژه چیتا فکر و تبلیغات داشت.

زایکون همچنین اعلام کرد که با تکیه بر نمایشگاه لیبل اکسپو دستگاه جدید چاپ دیجیتالcx3 پایه گذاری شده بر سیستم چیتا رابرای اولین بار به نمایش گذاشت.

تیم تحقیقاتی بازاریابی جمهوری اسلامی ایران به همراه مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس اتحادیه چاپخانه داران مشهد نیز از این غرفه دیدن کردند.

زایكون در نمایشگاه لیبل اكسپو دوره گذشته نیز پرینتر 3300 خود را كه مختص چاپ دیجیتالی لیبل و بسته‌بندی است را به نمایش می‌گذارد.

بنابر اظهارات مدیران این شركت، این دستگاه به چاپگرهای لیبل این امكان را می‌دهد كه حقیقتا به رزولوشن 1200 نقطه در هر اینچ برسند.

این دستگاه با سرعت 19.2 متر در هر دقیقه و 750 هزار متر به صورت خطی در هر ماه كار می‌كند؛ وسیله‌ای را برای چاپ كوتاه مدت و میان مدت فراهم می‌كند و كار را دقیقا در زمان خود به پایان می‌رساند.

نمایششگاه لیبل اکسپو 2015اروپا با حضور متفاوت هیات تحقیقاتی بازاریابی جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ ایران از 7 مهر برابر با 28 سمپتامبر تا 10 مهر ماه در شهر بروکسل برگزار شد و دستاوردهای فراوانی برای صنعت چاپ لیبل ایران به همراه داشت.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی