PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

مسابقه جهانی لیبل همزمان با نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا

بخش چاپ لیبل مسابقه ای در سطح جهانی دارد که مانند مسابقه های بزرگ جهان از اهمیت و توجه ویژه ای از سوی چاپخانه داران و موسسات دست اندرکار این بخش برخوردار است.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این مسابقات هر دوسال یکبار همزمان با نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا در شهر بروکسل برگزار می شود.

این مسابقه که از سوی برگزارکنندگان نمایشگاه لیبل اکسپو برگزار و از سوی شرکت ها و برندهای معتبر جهان حمایت می شود، در روز ابتدایی نمایشگاه نامزدهای برتر بخش های مختلف را معرفی می کند و نتایج برگزیدگان برتر را در پایان روز دوم طی مراسم ویژه ای معرفی می شود.

 این مسابقه از بخش هایی چون جایزه ویژه نوآوری در صنعت لیبل، تولید کننده برتر ماشین آلات، تولید کننده برتر مواد اولیه، چاپخانه برتر و... برخوردار است و در دوبخش چاپخانه های کمتر از 300 کارمند و بیشتر از 300 کارمند بررسی و اعلام نتیجه می شود.

از نکات قابل توجه این مسابقه آشنایی چاپخانه داران بخش چاپ لیبل در سطح جهان با یکدیگر است، همچنین رقابت بسیار جذاب و نفسگیری برای دریافت نشان برتر این مسابقات بین چاپخانه داران برقرار است.

مسابقه جهانی لیبل یا label awards هر دوسال یکبار همزمان با معتبرترین نمایشگاه لیبل جهان، لیبل اکسپو اروپا برگزار می شود، امسال نمایندگان صنعت چاپ جمهوری اسلامی ایران نیز در مهمانی ویژه حضور داشتند و امید می رود که در دوره بعد چاپخانه داران ایرانی نیز در این مسابقه شرکت کنند. شرح کامل این دوره از مسابقات و برگزیدگان برتر را در این آژانس خبری بخوانید...

سومین تیم تحقیقاتی بازاریابی جمهوری اسلامی ایران به همت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ از 7 تا 10 مهر ماه از معتبرترین نمایشگاه لیبل جهان در بروکسل بازدید کردند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی