PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

افزایش محدوده رنگ، فناوری جدید کمپانی گاس

شرکت گاس (Goss) با شرکت در نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا آخرین پیشرفت‌های خود را در فناوری افست و مبدل‌ها به‌نمایش گذاشت.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، گاس در این نمایشگاه جدیدترین اطلاعات درباره نرم‌افزار فناوری تخصصی رنگ Alwan که در ماشین‌های جدید چاپ Goss Sunday Vpak به‌کار گرفته شده معرفی کرد.

این مجموعه نرم‌افزاری پس از ماه‌ها ارزیابی در مرکز فناوری بسته‌بندی گاس در دورهام امریکا به استفاده تجاری رسیده است.بسته فناوری آلوان با افزایش محدوده رنگ که دو یا سه جوهر به جوهرهای پروسس (چهاررنگ) در چاپ اضافه می‌کند این امکان را فرآهم می‌کند که بدون استفاده از رنگ‌های اسپات، برچسب‌های رنگی را با دقت تولید کرد.

معمولاً کاهش اساسی در هزینه چاپ مرتبط با تغییرات در سیستم جوهردهی است. از این رو، با استفاده از این فناوری جدید انتظار می‌رود هزینه‌ها بین ۳۰تا ۵۰درصد کاهش یابند.

مرکز اطلاعات بسته بندی ایران نوشت،David Muncaster مدیر توسعه کسب‌وکار بسته‌بندی در گاس، گفته از همکاری با شرکت آلوان که در تلاش ما برای ارائه راه‌کارهای نوین در چاپ سهیم است، خوشحال هستیم.

در محصولات Vpak ما که با استفاده از روش‌های مقرون به صرفه هیبریدی بهترین کیفیت را در چاپ داراست، با بکارگیری گستره رنگی آلوان توانسته است در بازار بسته‌بندی و برچسب‌گذاری نقش خود را بیش از پیش تقویت کند.

گستره رنگی آلوان تنها یکی از چهار بخش بسته فناوری آلوان است که در روی محصولات گاس پیاده‌سازی شده است. این بسته همچنین شامل نرم‌افزار مدیریت رنگ و کنترل کیفیت است که کمک می‌کند تا کیفیت و ثبات چاپ افزایش یابد.

علاوه بر این، استفاده از این بسته موجب کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در سراسر چرخه تولید می‌شود. شرکت گاس نیز تغییرات گسترده‌ای را در ماشین‌های Vpak ایجاد کرده است تا بتواند علاوه بر کاهش مواد زائد، فرآیند چاپ را برای بسته‌بندی‌های منعطف تسهیل کند. دیوید مانکاستر می‌گوید:

ما با کاهش زمان اجرا در بخش چاپ و تبدیل توانسته‌ایم راه‌کارهایی برای توازن بین سودآوری و انتظارات مشتری بیابیم.رویکرد اخیر ما بر فرآیند تغییرات شغلی متمرکز شده است که موجب تسهیل و سودآوری بیشتر در زندگی کاری مشتریانمان می‌شود.

سومین تیم تحقیقاتی بازاریابی جمهوری اسلامی ایران به همت و تدارک اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ از 7 تا 10 مهر ماه از معتبرترین نمایشگاه لیبل جهان در بروکسل بازدید کردند.

 

از اخبار چاپ و بسته بندی  ایران و جهان زودتر آگاه شوید: telegram.me/papna

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی