PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اولین دوره آموزش آکادمیک لیبل در کشور

توسعه روز افزون صنعت چاپ بخصوص در بخش چاپ بسته بندی در جهان ادامه داشته و خوشبختانه چندی است که صنعت چاپ در ایران نیز به این بخش توجه داشته و شاهد رونق گرفتن آن در داخل کشور هستیم.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، یکی از مهمترین نکات برای توسعه پایدار صنعتی آموزش است که از آموزش های ابتدایی تا آموزش حین خدمت اهمیت و جایگاه ویژه خود را دارد.

متاسفانه صنعت چاپ ایران در آموزش بسیار فقیر است، اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ که فعال عرصه لیبل و چاپ بسته بندی در کشور است از برپایی اولین دوره آموزش آکادمیک لیبل در ایران خبر داده است.

اتفاقی خوشایند و خوش آتیه برای صنعت چاپ و لیبل، این اتحادیه با انتشار متنی خبر از آغاز دوره های آکادمیک با همکاری یک مرکز معتبر عملی آموزشی تحت نظارت وزارت علوم تحقیقات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داده است.

در بیانیه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ آمده است: در راستای فعالیت آکادمیک لیبل برنامه جامع اولین دوره آموزشی دوره های تخصصی لیبل توسط هیات مدیره و کارشناسان آموزشی تدوین شد.

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران با همکاری وزارت علوم تحقیقات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اولین بار این دوره را برگزار خواهد کرد.

روابط عمومی اتحادیه گفت اطلاعات و اخبار این دوره ها بزودی در رسانه های تخصصی منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی