PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تولید لیبل با کیفیت HD برای اولین بار در ایران

لیبل کوچک‌ترین و سبک‌ترین جزء در بسته‌بندی‌هاست که به نوعی آخرین بازاریاب یک محصول بحساب می آید.

این موجود کوچک و ظریف، شخصیت و هویت محصول را رقم می‌زند و در مواردی مانندشرینک لیبل اگر نباشد، انگار که هیچ نیست، از این رو کیفیت چاپ و تصاویر از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

هیچ بخش دیگری در بسته‌بندی سراغ نداریم که تا این حد از نظر جنس، طرح، شیوه‌های چاپ، کارهای تکنیکی، کاربردها و خواص متنوع باشد. بنابراین ده‌ها تخصص در این رشته به کار می‌افتند و گردش مالی گسترده‌ای حول این زیبای کوچک در جریان است تا محصول نهایی یک چاپخانه لیبل با کیفیت باشد.

بحث کیفیت به نوعی تمایز یک چاپخانه تخصصی لیبل است. این روزها که جهان در حال پیشرفت، کیفیت را در ابعاد مختلف تولیدات افزایش می دهد لیبل نیز از این قاعده مستثنا نبوده و مطمئنا نیست.

این روزها که بازار لیبل در ایران رواج  و رونق خوبی یافته حرکت بسوی کیفیت هوشمندانه و نقطه تمایز یک سیستم چاپ لیبل خواهد بود. سال 1395 خبر راه اندازی واحد تولید لیبل شرکت آسان پک با خرید بهترین ماشین آلات فلکسو از تولید کنندگان برتر کشورهای اروپایی با ظرفیت تولید 25 میلیون متر مربع انواع لیبل ها با استاندار کیفی فینات منتشر شد.

واحد تولید لیبل شرکت صنایع چاپ و بسته بندی آسان قزوین با هدف ارتقاء کیفی بسته بندی برندهای ملی و بین المللی مستقر در ایران راه اندازی شد و بزرگترین واحد چاپ و فرآوری لیبل در ایران با کیفیت تولید متفاوت آغاز بکار نمود.

بسیاری از فن آوری های اروپایی بکار گرفته شده در این واحد برای اولین بار وارد کشور شد و تضمین کننده کیفیت لیبل های تولید مطابق با استانداردهای کیفی فدراسیون جهانی لیبل (فینات) و TLMI است.

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد اهمیت کیفیت تولید نقطه تمایز یک مرکز چاپی است، آسان پک با استفاده از نرم افزارهای تخصصی ERP  و MIS در کل فرآیند گردش کار توانسته کیفتی خود را متمایز نماید.

آسان پک با بهره گیری از نرم افزار تخصصی پروف و پروفر فوق حرفه ای ده رنگ، سیستم اتوماتیک ترکیب و تولید مرکبهای پنتون، سیستم کامپیوتر به پلیت فلکسو که برای تولید پلیت هایی با کیفیت HD و ماشینهای چاپ فلکسو 11 رنگ که کیفیت چاپ HD دارد را در اختیار گرفته تا جایگاه ویژه صنعت چاپ و بسته بندی جمهوری اسلامی ایران را در منطقه بیش ازپیش تثبیت نماید.

همچنین این مجتمع چاپی با در اختیار داشتن ماشین های چاپ رول دیجیتال با آخرین تکنولوژی های روز دنیا برای تولید لیبل های کم تیراژ و چاپ اطلاعات متغیر و ماشین آلات هوشمند کنترل کیفیت و برش های تمام اتوماتیک رول های چاپی امکاناتی استثنایی در زیر یک سقف را گردهم آورده تا گامها خودکفایی و سپس توسعه صادرات غیر نفتی با تکیه بر توان بخش خصوصی مستحکم تر از همیشه برداشته شود.

حضور شرکت های دانش بنیان مانند آسان پک بی شک  اقتصاد دانش محور و جهانی شدن را در بر خواهد داشت، روندی که این روزها نیزا اصلی توسعه صنعت چاپ و بسته بندی ایران است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی