PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نمایشگاهی برای عرضه نسل جدید ماشین آلات چاپ لیبل

 وقتی به نمایشگاه های بزرگی چون لیبل اکسپو اروپا سر می زنید شاهد افزایش چشم گیر تولید ماشین آلات جدید با بهره گیری از چاپ دیجیتال و روشهای ترکیبی مدرن خواهید شد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ظهور تکنولوژیهای نوین نسل جدیدی از ماشین آلات چاپ لیبل را به بازار جهانی معرفی کرده است؛ ترکیب اینک جت ها، سلیندهای پولاریزه و سیستم هایبرید، دیجیتال فلکسوها و... انقلابی در عرصه تکنیکال این بخش به پا کرده است که بزودی در مهمترین و بزرگترین نمایشگاه لیبل جهان یعنی لیبل اکسپو اروپا عرضه خواهد شد.

با مراجعه به سایت شرکتهای تولید کننده ماشین آلات لیبل شاهد خواهید بود که هرکدام برای حفظ بازار خود راه های های جدید با تکنولوزی نوین در لیبل اکسپو اروپا ارایه خواهند کرد.

فناوریهایی که در ماشین آلات جدید وجود دارد باعث کاهش چشمگیر خطای انسانی، هزینه تولید و افزایش کیفیت در کنار سرعت تولید خواهد بود.

درحال حاضر متاسفانه با توجه به کمبود منابع مالی موجود درایران سرمایه گذاری و توسعه و بهسازی ناوگان صنعت چاپ ایران بخصوص در بخش لیبل بسیار دشوار به نظر می رسد هرچند بخشی از این ناوگان با تمام مرارتهای مالی و اداری دست به تحولات بزرگی در زمینه نصب و راه اندازی ماشین آلات نسل جدید زده اند.

ایران در مقایسه با کشورهای رقیب در این عرصه منابع مالی بسیار اندکی در اختیار صنعتگران خود قرار می دهد و این موضوع باعث مغفول ماندن این بخش از صنعت در گذشته و حال شده؛ از سوی دیگر نیاز مبرم بازار به نقشه راه سختی های مسیر توسعه را دوچندان نموده است.

خوشبختانه در چند سال اخیر که به همت اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ بیشتر به این بخش توجه شده، اکنون بیشتر از هر زمانی نیاز به آموزش تخصصی و دانش فنی و حرفه ای قبل از سرمایه گذاری و شناخت و رایاه مسیر برای سرمایه گذاران در این بخش احساس می شود.

 صنعت چاپ لیبل و لیبلکاران ایرانی امیدوارند مسئولان دولتی در این زمینه به کمک اتحادیه ها بیایند و با حمایت های لازم زمینه توسعه و بهسازی این بخش از صنعت چاپ فراهم گردد.

حضور در این آوردگاه مهم صنعت چاپ لیبل و چاپ بسته بندی می تواند ارایه مسیر راهی برای سرمایه گذاران باشد تا دوباره شاهد تجمیع چاپخانه ها با ماشین آلات یکسان نباشیم و زنگ توسعه به درایت بخش خصوصی پایدار و مداوم نواخته شود.

 

 

علاقمندان به حضور در نمایشگاه لیبل اکسپو اروپامیتوانندشماره های زیر تماس حاصل فرمایند
02177653555
09127112114

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی