PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

ارتقاء چرخه بازیابی لیبل و پسماندها

محققان معتقدند علی رغم پیشرفت های صورت گرفته، در حوزه بسته بندی،برای بهبود ثبات محصولات هنوز کارهای زیادی می توان انجام داد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، اکنون الویت بازار بسته بندی یک برنامه مهم و استراتژیک محسوب می شود زیرا توانمندیها و پتانسیلهای فراوانی در این حوزه نهفته است.

به گفته محققان تحقیق بر روی نقاط کلیدی تمرکز کرده و چالش اصلی هم چنان ارزش گذاری خطوط تولید است، گروهی که بعد از به کارگیری لیبل چسبان نادیده گرفته شدند. این یک ماده باارزش است که باید در چرخه کاغذ بسستر چاپی و غشاءهای PET/PP مورد استفاده مجدد قرار گیرد.

مبدل ها به‏ عنوان یکی از حلقهای تامین کننده لجستیک محسوب می شوند و از نظر فیزیکی دور از جایی هستند که ماشین آلات لیبل چسبان به کار گرفته می شود، و لاینر نادیده گرفته می شود.

حدود 50% کاربرانی شرکت کننده در این تحقیق اعلام کرده اند که از گزینه های بازیابی متفاوت خبر ندارند و بیش از 66% اعلام کرده اند که عمدتا به خاطر پیچیدگی های لجستیکی در فعالیت های بازیابی شرکت نکرده اند.

به این ترتیب، هنوز فضا برای توسعه یک مجموعه معمولی از این پردازش پسماند  وجود دارد و می توان در یک زنجیره تامین  آن را ارتقا داد، آن هم بر اساس منطقی که بر روی تمام جنبه های زنجیره تولید تمرکز می کند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی