PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اهالی چاپ آگاه باشید رنسانس اقتصادی در راه است

بخش پادمان های آژانس بین المللی انرژی اتمی دیروز اعلام کرد 10 آذر ماه گزارش آژانس در ارتباط با ایران منتشر می شود، از سوی دیگر محمد جواد ظریف و عراقچی معاون وزیر امور خارجه نیز تامید کرده اند که از فردای اجرای برجام شرکت های ایران و خارجی می توانند مراودات خود را آغاز نمایند.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، رییس بانک مرکزی نیز از فعال شدن سویفت بانکهای ایرانی خبر داده است از کل این گفته ها این نتیجه حاصل می شود که اقتصاد ایران زنگ آماده باش خود را چند ما ههاست که به صدا درآورده اما آیا صنعت چاپ و بسته بندی و اهالی و دست اندر کاران تمهیداتی در این راستا اندیشیده اند؟
با نگاهی به عملکرد اتحادیه ها مخصوصا آنها که بظاهر ادعای بزرگی دارند به این نتیجه می رسیم که نه تنها توجه ای به پسا تحریم و پیامدهای آن ندارند بدتر اینکه اعضا نیز از این اتفاق عظیم اقتصادی بدون اطلاع باقی می گذارند.
پسا تحریم و حضور غول های اقتصادی صنایع مختلف جهان در کشور بدون شک برای آن دسته از صنعتگران که تدارک و اندیشه ای نکرده اند سیلی به بزرگی اقتصاد جهان است که نسل سنتی ها و بدون تدبیران را به سرعت نور منقرض خواهد کرد.
در این مقال اهمیت صنعت استراتژیک چاپ و بسته بندی جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای دارد که متاسفانه از دید مدیران تشکلها دور مانده و به نوعی چاپ شهری بی دفاع در این گدار اقتصادی خواهد بود.
حال امید است که صنعتگران هنرمند چاپ کشور بدون تکیه بر تدبیر نداشته تشکلها خود راهی بیابند و یا راهی بسازند تا شاهد باوری این درخت دوصد ساله در بهار اقتصاد نوین ایران باشیم.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه