PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اسکار بسته بندی برای کیفیت طراحی یک بطریpet

شرکت DEVIN كه برنده جایزه نوآوری برای بهترین بطری نوشیدنی PETدرBEVERAGE INNOVATION AWARD شده بود، جایزه ویژه PACKAGING OSCARSرا نیز برای کیفیت در طراحی از آن خود كرد.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، P.E.T Engineering  برای سومین بار جایزه Packaging Oscar را از آن خود كرد. این شرکت در سال‌های 2011 و 2013 هم به خاطر محصولات سازگار با محیط‌زیست، سبك و بازیافتی‌اش برنده جایزه شده بود. 6 كمپانی دیگر هم در بخش تكنولوژی به رقابت پرداختند. موضوعات رقابت امسال مربوط به محیط‌زیست (موضوع اسكار 2013) كیفیت طراحی، (موضوع سال 2014) و مسابقه کلی بود.

P.E.T Engineering در این رقابت به خاطر تولید Devin-Crystal Line به‌دلیل كیفیت در طراحی، جایزه ویژه گرفت. بطری PET قبلا هم جایزه Beverage Innovation Awards را در شاخه Best Bottle و همین‌طور در فینال، جایزه Luxury Packaging به‌دلیل اینكه در میان سایر بطری‌ها بهترین بطری شیشه‌ای بود را از آن خود كرده بود.

هنر بسته بندی نوشت در بخش طراحی با كیفیت، داوران كیفیت طراحی بسته‌بندی را با توجه به تعادل و هارمونی عملكرد ساختاری و ارتباط ابعادی مورد قضاوت قرار دارند. از نظر داوران P.E.T Engineering به‌دلیل استفاده از موادی که به‌صورت سنتی برای محصولات با حجم بالای خرده‌فروشی در جهت دید بهتر به کار می‌روند و نیز کیفیت بالای تولید بسته‌بندی جایگزین، برنده جایزه شد. با ویژگی‌هایی همچون سبکی، نشکن و اقتصادی بودن بطری PET و نفیس، تمیز و درخشانی بطری شیشه‌ای، Devin کاری کرد که افق‌های جدیدی پیش روی این نوع پلاستیک باز شود.

شایان ذکر است بسته های برگزیده مسابقات بسته بندی جهان بزودی توسط متخصصان طی همایشی در تهران معرفی، تحلیل و بررسی خواهند شد.

 

تولید بطری pet, Packaging Oscar, بازيافتي‌, كيفيت طراحي, بطري PET, Beverage Innovation Awards, بطري شيشه‌اي, طراحي, كيفيت طراحي بسته‌بندي, بسته‌بندي, پلاستیک

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه