PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

رونمایی از کتاب بسته بندی چای ایران

به مناسبت روز ملی صادرات از کتاب بسته‌بندی چای ایران رونمایی می‌شود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، سمیرا صفاری با تأکید بر کیفیت مناسب چای کشورمان، استفاده از بسته‌بندی جذاب را راهکاری برای ایجاد قابلیت رقابت در بازارهای جهانی اظهار داشت:  اهمیت صنعت بسته بندی در صادرات، توجه به گرافیک محیطی و نحوه ارائه محصول و همچنین هدایای تبلیغاتی از راهکاری دیگر برای  توسعه صنعت چای است.

صفاری گفت: در این کتاب علاوه بر معرفی، خواص، انواع، تاریخچه و مراحل تولید چای، محتوا،کیفیت و ویژگی‌های بسته‌بندی مناسب آن را بیان کرده‌ام.

وی افزود: کتاب بسته‌بندی چای ایران شامل مجموعه‌ای وسیع از تصاویر آرم، بسته‌بندی، نحوه ارائه و گرافیک محیطی مربوط به چای داخلی و خارج از ایران است.

مراسم رونمایی از کتاب "بسته‌بندی چای ایران" تألیف سمیرا صفاری، پژوهشگر گیلانی روز چهارشنبه 29 مهرماه همزمان با روز ملی صادرات ساعت17 الی 19 در سالن رحمدل مجتمع خاتم الانبیا، (ص) رشت برگزار می‌شود.

در این مراسم سید محسن سنجری، رئیس اداره ترویج سازمان چای کشور و کوروش صفابخش استاد گرافیک و از پیشکسوتان هنرهای تجسمی  گیلان  سخنرانی خواهند کرد و جمعی از مسئولان، اساتید هنر، متخصصین صنعت چای و دانشجویان استان گیلان حضور خواهند داشت.

سمیرا صفاری، متولد 1363، کارشناس ارشد ارتباط تصویری و عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و دارای سابقه بیش از یک دهه فعالیت در حوزه طراحی گرافیک، تدریس و تحقیق بوده و تا پیش از این علاوه بر چاپ مقالات مختلف در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی عکس، گرافیک، تصویرگری در تهران، تبریز، یزد، اصفهان و گیلان شرکت کرده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه